آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

کسب درآمد در منزل با تبلیغات

افزودن به علاقه مندی
حتما تا حالا مشاهده کردید که توی خیلی از گروه ها و کانال های تلگرام به تبلیغ هایی برخوردید که حتیی خودتون میخواستید ببینید چیه و محصولات فروشی بودن که خواستید اونارو تهیه کنید.

خب به نظر شما این کار سختی هست؟
آیا شما نمیتونید یه محصول کمیاب آماده کنید و اونو به فروش برسونید؟

یکی از راه های کسب درآمد همین تبلیغات و فروش محصولات هستش که شما میتونید انجام بدید و کسب درآمد بسیار بالایی داشته باشید.

خب حالا از خودتون میپرسید کجا تبلیغ کنم؟
اصلا نگران نباشید ما برای شما برنامه ای معرفی میکنیم که 100 سوپر گروه فعال و هرگروه بالای 300 ممبر فعال دارن و تمامی گروه ها فعال می باشد.

خب حالا فرض کنید یک گروه فقط و فقط 200 ممبر داره و شما محصول خودتون رو توی گروه قرار میدید اگر محصول شما 5000 تومن باشه و فقط 50 نفر از اون خوششون بیاد 250 هزار تومن میشه و اگر اونو فقط توی 20 گروه بدارید چقد میشه؟؟؟میشه 5 میلیون تومن سود خالص و این کنتری مقداری بود که برای شما مثال زدیم.

شما خیلی کارای دیگ میتونید انجام بدید مثلا یک کانال ایجاد کنید و لینک اونو توی گروه ها پخش کنید و محصولات خودتون رو توی کانال بداربد یا کلا روش دیگری برای کسب درآمد استفاده کنید

علاوه بر اون این برنامه تفکیک شهر هارو هم داره یعنی میتونید توی شهر خودتون هم تبلیغات کنید.

توجه:همین تبلیغات رو کانال ها با قیمت های بسیار بالایی انجام میدن که بیشتر ممبراشونم الکی و فیک هستن.


پس اینم یه فرصت عالی برای شما از دست ندید.

اینم لینگ برنامه ای که معرفی کردیم 100 سوپر گروه فعال با اعضای بالای 300 ممبر:


https://cafebazaar.ir/app/com.supergroup.telegram/?l=fa


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی