آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

کروز تندر اتومات با سوییچ طرح جدید 207

افزودن به علاقه مندی
کروز کنترل سیستمی است که برای آسودگی و برخورداری از امکان تنظیم سرعت مناسب با در نظر داشتن حداکثر سرعت مجاز در مسیرهای طولانی به کار می رود. در این سیستم امکان تثبیت سرعت خودرو در شرایط مختلف بدون استفاده از پدال گاز فراهم شده است. هنگامی که راننده، سیستم کروز کنترل را فعال می کند، یك موتور الکتریکی پیشرفته به جای او وظیفه تنظیم دقیق دریچه گاز را به عهده خواهد داشت و راننده میتواند پای خود را از روی پدال گاز بردارد. همچنین راننده می تواند از طریق کلید های روی سوییچ فرمان، سرعت خودرو را افزایش یا کاهش دهد. در صورتیکه راننده پدال ترمز یا کلاچ را فشار دهد، سیستم کروز قطع شده و بلافاصله کنترل سرعت خودرو در اختیار او قرار می گیرد و مشابه با شرایط عادی امکان رانندگی و هدایت خودرو مقدور می گردد.علاوه بر این سیستم کنترل سرعتی پيشنهادي اين شركت حافظه دار می باشد. در صورتی که بنا به هر دلیلی راننده توسط پدال ترمز سیستم را از حالت کنترل خارج نماید آخرین سرعت تثبیت شده در حافظه، ذخیره شده و راننده می تواند با فشار دادن یك کلید به طور اتوماتیک سرعت خودرو را روی آخرین سرعت موجود در حافظه سیستم تنظیم کند.
سیستم کروز کنترل فابریک خودرو تندر اتومات از جمله تولیدات شرکت نوتاش صنعت آریان بوده که دارای سوییچ کنترلی متفاوت و بسیار زیبایی نسبت به سایر خودروهاست و همانند دسته راهنما بر روی قاب فرمان و در قسمت سمت چپ نصب می گردد ( سوییچ طرح جدید 207) که علاوه بر کروز ، دارای آپشن لیمیتر سرعت نیز هست. این آپشن در بزرگراه های داخل شهری قابل استفاده بوده و با تنظیم لیمیتر سرعت، خودرو، بیش از سرعت یاد شده گاز نمی خورد.
شايان ذكر است كليه محصولات اين شركت كاملا" منطبق با استانداردهاي خودرويي طراحي و توليد گرديده اند و ارائه این محصول بصورت انحصاری توسط این شرکت در ایران صورت می پذیرد
** قابلیت ذخیره دو سرعت در حافظه
علاوه بر حافظه موقت رزیوم که متمایز کردن محصول نسبت به نمونه های موجود در بازار


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی