آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

کتاب میکرو تاسیسات برقی

افزودن به علاقه مندی
در ادامه نوآوری¬ها و تکمیل مجموعه آموزشی بی¬نظیر برای «آزمون نظام مهندی تاسیسات برقی»، پنجمین کتاب این مجموعه با عنوان «میکرو تاسیسات برقی» منتشر می¬شود. تمرکز این کتاب روی خلاصه¬سازی مهم¬ترین نکات و آئین¬نامه¬های منابع عمومی آزمون است. با توجه به اینکه این منابع بین رشته¬های هفت¬گانه آزمون مشترک است، تنها بخشی از هر کتاب اختصاص به رشته تاسیسات برقی دارد. از این رو، با توجه به سهم قابل توجه این پرسش¬ها در آزمون و همچنین راحتی پاسخ¬گوئی به آنها، کتاب پیش¬رو به منظور پاسخ به پرسش¬های منابع زیر آماده شده است:
• مبحث اول: تعاریف(نظارت)
• مبحث دوم: نظامات اداری (نظارت)
• مبحث سوم: حفاظت ساختمان¬ها در مقابل حريق (طراحی-نظارت)
• مبحث دوازدهم: ایمنی و حفاظت کار در حین اجرا (نظارت)
• مبحث نوزدهم: صرفه‌جویی در مصرف انرژی (طراحی-نظارت)
• مبحث بيست و يکم: پدافند غیرعامل (طراحی-نظارت)
• مبحث بيست و دوم: مراقبت و نگهداری از ساختمان (طراحی-نظارت)
• قانون نظام مهندسي و كنترل ساختمان و اطلاحیه آن (طراحی-نظارت)
همچنین پاسخ پرسش¬های مربوطه از اولین دوره (آذر 73) تا آخرین دوره به صورت طبقه¬بندی شده ارائه شده است.

1) مشخصات ظاهری
نوع محصول: کتاب
تعداد صفحات: 149
نحوه ارسال: پستی
کد محصول: NB25
لینک خرید: https://mohandesinnews.ir/?p=26230
2) لینک های دسترسی
2-1) مشاهده فهرست مطالب
https://www.mohandesinnews.ir/wp-content/uploads/2017/11/NB25.-list.pdf

2-2) مشاهده بخشی از کتاب
https://www.mohandesinnews.ir/wp-content/uploads/2017/11/NB25.Sample.pdf

3) پیش زمینه نگارش کتاب
طبق تحقیقی انجام شده (برای مطالعه بیشتر کلیک کنید)، با توجه به اینکه حدود 10 درصد سوالات آزمون نظام مهندسی تاسیسات برقی، از منابع عمومی مطرح می شود و همچنین این منابع آسان ترین سوالات آزمون مذکور هستند، توجه به آنها اهمیت ویژه ای دارد. بسیاری از داوطلبان برای پاسخ به پرسشهای این منابع یا کل کتابها را مطالعه می کنند؛ حال آنکه غالب مطالب این مباحث، منبع سوال رشته تاسیسات برقی نبوده و برای سایر رشته هاست یا اینکه صرفا از کلیدواژه استفاده می کنند که کلیدواژه نیز جوابگوی کامل و دقیق نیست. از این رو، در این کتاب، برای اولین بار، خلاصه ای از مهمترین نکات و آئین نامه های آن به همراه پرسش های طبقه بندی شده از اولین دوره (سال 76) تا آخرین دوره (مهر 96) ارائه شده است.

4) ویژگی برجسته
4-1) اولین بار
برای اولین بار در کشور، کتابی با هدف پاسخ به پرسش های مطرح شده از منابع عمومی آزمون نظام مهندسی تاسیسات برقی (شامل قانون نظام مهندسی و مباحث 1، 2، 3، 12، 19، 21 و 22) تدوین و آماده سازی شده است.

4-2) خلاصه سازی بهینه
با توجه به ماهیت پرسش ها مطرح شده در آزمون نظام مهندسی تاسیسات برقی، مطالب مرتبط در منابع موردنظر استخراج شده و چندین مرحله خلاصه نویسی شده است. در فرآیند این خلاصه نویسی، اساس بر حفظ چارچوب مطلب و گذر از مطالب کم اهمیت بود.

4-3) سازماندهی متفاوت
یکی از مهمترین مشکلات داوطلبان در استفاده از منابع مذکور، پراکندگی موضوعی و آزمون محور نبودن آنهاست، از این رو در این کتاب، بعد از خلاصه سازی، مطالب به صورت بهینه تدوین شد تا داوطلب به راحتی و به سرعت به مطلب موردنظر خود دسترسی داشته باشد.

4-4) طبقه بندی پرسشها
تمامی پرسش های مرتبط با موضوعات در تمامی سنوات به صورت کاملا طبقه بندی شده پاسخ داده شده است.


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی