آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

کتاب مرجع کاربردی طراحی المان محدود مخازن تحت فشار و مبدل‌های حرارتی

افزودن به علاقه مندی
کتاب مرجع کاربردی طراحی المان محدود مخازن تحت فشار و مبدل‌های حرارتی

نویسنده: محمد ترابی

ناشر: ایده نگار

درباره این کتاب:

طراحی المان محدود یکی از روش‌های پرکاربرد در ارزیابی مخازن تحت فشار می‌باشد. حتی در مواقعی که طراحی مخازن طبق قواعد صورت گیرد به المان محدود بعضی از اجزا جهت صحه‌گذاری طراحی طراحی نیاز داریم. از جمله می توان به المان محدود اتصال نازل به بدنه با وجود نیروهای پایپینگ، بررسی تنش‌های حرارتی اتصال اسکرت به بدنه در مخازن عمودی، اتصالات انبساطی در مبدل‌های پوسته و لوله، هدرباکس خنک کن‌های هوایی، کمانش مخازن ذخیره و تاورها اشاره کرد. همچنین المان محدود مخازن کروی جز فک طراحی این مخازن می‌باشد.
از آن جا که بخش 5 کد ASME Sec.VIII Div.2 به طور مستقل برای طراحی المان محدود اجزای تحت فشار، بدون محدودیت‌های موجود در روش‌های به کمک قواعد، نیز قابل استفاده می‌باشد. فراگیری نحوه ارزیابی المان محدود مخازن به روش‌های خطی و غیرخطی می‌تواند به کاهش ضخامت اجزای تحت فشار و در نتیجه صرفه جویی در مواد مصرفی منجر شود.
با مطالعه این کتاب نحوه المان محدود اجزای تحت فشار به روش‌های خطی (الاستیک) و غیرخطی (الاستیک-پلاستیک) را فرا خواهید گرفت و قادر خواهید بود در موارد گفته شده صحه گذازی طراحی را به کمک تحلیل انجام دهید. کتاب دارای مثال‌های گام به گام برای ارزیابی اجزای مخازن تحت فشار و مبدل‌های حرارتی می‌باشد که با استفاده از روش‌های خطی و غیرخطی و به کمک نرم‌افزار ANSYS تحلیل شده‌اند. آموزش گام به گام نرم‌افزار المان محدود NozzlePRO که مختص مخازن تحت فشار می‌باشد به همراه 661PRO که برای طراحی هدرباکس خنک کن‌های هوایی استفاده می‌شود نیز آورده شده است.

قـیـمـت : 28,000 تومان


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی