آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

کتاب مدیریت هزینه پروژه (برآورد و کنترل هزینه)

افزودن به علاقه مندی
کتاب مدیریت هزینه پروژه (برآورد و کنترل هزینه)

نویسندگان: دکتر مرتضی باقر پور - مهندس طه حسین مرتجی

ناشر: ایده نگار

درباره این کتاب:

مدیریت پروژه بخشی جوان و تقریبآ نو از علم مدیریت است که در سال های اخیر پیشرفت چشمگیری داشته است. علی رغم کارایی زیاد علم مدیریت پروژه در موفقیت پروژه های گوناگون ، در ایران به ندرت از آن به طور منسجم استفاده می کنند.
نتایج و عملکرد مدیرانی که در سالهای اخیر به صورت منظم از مفاهیم مدیریت پروژه استفاده کرده اند نشان می دهد که استفاده از روش ها و تکنیک های پیشنهادی آن جزء جدایی ناپذیر هر پروژه موفق می باشد.
در این کتاب مفاهیم مدیریت پروژه بیان و فرآیند مدیریت هزینه در پروژه به همراه مثال های کاربردی تشریح شده است.مدیریت ارزش کسب شده نیز به عنوان یکی از قوی ترین و پرکاربردترین ابزار های مدیریت هزینه و زمان پروزه به طور کامل و همراه مثال ارائه شده است. مباحثی چون مدل بلوغ مدیریت ارزش کسب شده و مدیریت جریان نقدینگی نیز مطرح و در انتها نحوه پیاده سازی سیستم مدیریت ارزش کسب شده با استفاده از نرم افزار MSPبصورت گام به گام تشریح شده است. مطالب شاخصی مانند چرا مدیریت پروژه، فرآیندهای مدیریت هزینه، سیستم مدیریت ارزش کسب شده، مدل بلوغ مدیریت ارزش کسب شده EVM3، مدیریت جریان نقدینگی، پیاده سازی سیستم مدیریت ارزش کسب شده در نزم افزار MSP در این کتاب بررسی خواهد شد. امید است این کتاب بتواند مرجی مناسب برای مدیران پروژه و تمامی علاقمندان به مدریت هزینه پروزه باشد.

قـیـمـت : 9,500 تومان


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی