آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

کتاب مدیریت عملکرد در سازمان های ورزشی

افزودن به علاقه مندی
به نام مدیر هستی
به حساب خود برسيد قبل از اينكه به حساب شما رسيدگي كنند. پيامبر اكرم (ص)
انسان به گفتارش سنجيده و به رفتارش ارزيابي مي شود. امام علي (ع)

مدیریت عملکرد، به عنوان یکی از نظام‌های مدیریت منابع انسانی نقش مهمی را در بهبود عملکرد کارکنان و همسویی عملکرد آنان با اهداف کلان سازمان ها و در نتیجه بهبود عملکرد سازمان ها ایفا می‌نماید. بیشتر مدیران به اهمیت مدیریت عملکرد، در بهبود عملکرد کارکنان و همسویی عملکرد آنان با هدف های سازمان و افزایش اثربخشی نظام مدیریت منابع‌انسانی، (شامل: جبران خدمت، توسعه و جانشین‌پروری) پی برده‌اند. ارزیابی عملکرد سازمان ها جهت شناسايي نقاط قوت و ضعف به منظور استفاده بهينه از منابع و امكانات از جایگاه خاصی برخوردار بوده و شایان توجه زیادی می باشد. هر سازمان و به طور عام صرف نظر از نحوه فعاليت، اندازه و ساختار خود در تلاش است تا عملكرد خود را در حد مطلوبي بهبود دهد، تا بتواند موجوديت خود را حفظ نمايند. يكي از ويژگي هاي بارز سازمان هاي پيشرو اعم از دولتي يا خصوصي، كاربرد موفقيت آميز اندازگيري عملكرد به منظور دستيابي به بينش و قضاوت صحيح نسبت به كارايي و اثر بخشي برنامه ها، فرآيندها و افراد آنهاست. ارزیابی و مدیریت عملکرد یکی از هدف های مهم روانشناسی سازمانی، ارزیابی و ارتقاء عملکرد شغلی با طراحی ابزارها و تجهیزات مناسب است. برای اینکه سازمانی به اهدافش دسترسی پیدا کند، کارکنان باید کارهایشان را در سطح قابل قبولی از کارایی انجام دهند. این مسئله برای سازمان های تولیدی، خدماتی، آموزشی و غیره امری حیاتی و ضروری است. از دیدگاه اجتماعی جالبترین نکته برای سازمان ها این است که کارکنانی داشته باشند که کارهایشان را به خوبی انجام دهند. عملکرد خوب، بهره وری سازمان را بالا می برد که در نهایت به افزایش اقتصاد ملی منجر می شود . اکثر سازمان ها نظام مدیریت عملکرد دارند ولی معمولا نمایشی بوده و تفاوتی با ارزیابی عملکرد ندارد. سازمانی که سالی یکبار فرم‌های ارزیابی عملکرد را تکمیل و بدون ارائه بازخور و توسعه فردی سال بعد دوباره آن را تکرار می‌کند، ارزیابی عملکرد انجام داده ولی نظام مدیریت عملکرد ندارد؛ چون این نوع ارزیابی، مستمر نیست، بازخور ندارد و برنامه‌ای برای توسعه و بهبود عملکرد افراد وجود ندارد. بنابراین ارزیابی عملکرد بخشی از نظام مدیریت عملکرد است، نظامی که فعالیت ها ی کارکنان را در جهت اهداف و استراتژی‌های سازمان جهت می‌دهد، راهنمایی برای تصمیمات منابع انسانی نظیر توسعه، جبران خدمات، نگهداشت و ارتقای کارکنان است، نقاط قوت و قابل بهبود کارکنان را شناسایی می‌کند و اطلاعات ارزشمندی را برای ارزیابی مجدد معیارها و ابزارهای انتخاب فراهم می‌آورد.
این کتاب، چند محور اساسی را به عنوان رئوس مطالب مورد بحث و بررسی قرار می گیرد. ابتدا به بحث و بررسي در مورد مدیریت عملکرد پرداخته مي شود.


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی