آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

کتاب الکترونیکی «چگونه با برندینگ شخصی به تک ستاره‌ی کسب و کار و صنعت خود تبدیل شوید؟»

افزودن به علاقه مندی
روال انجام و پیشبرد برندینگ شخصی چگونه است؟
برندینگ شخصی امری نیست که بتوان طی یک یا دو روز انجام داد و بعد، آن را به فراموشی سپرد، بلکه یک کار تمام وقت و پُردردسر برای همه‌ی باقی عمرتان است که نیاز به توجه بسیار و سرسختی فراوان جهت انجام صحیح فرایندهای آن دارد. اما نگران یا ناامید نباشید، خوشبختانه اگر اقداماتی را که توضیح خواهیم داد، تبدیل به عادت روزانه کنید، بخشی یکپارچه و جدایی‌‌ناپذیر از سبک زندگی شما را شکل خواهد داد و دیگر نیاز به یادآوری مداوم آن نخواهد بود. پس اگر دوست دارید پیشرفت کنید و خود را به عنوان یک برند شخصی معتبر، مطرح نمایید، باید از این فرصت استفاده کرده و تغییراتی در زندگی شخصی و حرفه‌ای (شاید در هر دو) ایجاد کنید.


چه زمانی باید شروع به خلق و مدیریت برند شخصی خود کنید؟
اجازه بدهید یک نکته‌ی جالب به شما بگوییم. شما همین الان هم یک برند شخصی دارید! می‌دانید چرا؟ چون اطرافیان و مشتریانتان بر اساس رفتار، گفتار و نیز تجربه‌ و تخصص کاری شما، تصویری در ذهن خود از شما دارند و این تصویر، تقریباً همان برند شخصی شماست، بدون آنکه خودتان مدیریتی بر روی آن داشته باشید. پس اگر از همین الان شروع به مدیریت و کنترل برندتان نکنید، بازی از دست شما خارج می‌شود و دیگر نمی‌توانید تصویر ذهنی خود نزد دیگران را کنترل کنید!


چرا به این کتاب برندینگ شخصی نیاز دارید؟
دلایل متعددی وجود دارد مبنی بر اینکه خلق و مدیریت برند شخصی امری اجتناب‌ناپذیر است. ایجاد خوش‌نامی و شهرت (هر گونه که در حرفه‌ی شما معنی می‌دهد) منجر به ایجاد ارتباطات بیشتر و تبلیغات دهان به دهان برای شما و خدمات یا محصولاتی که ارائه می‌دهید، می‌شود. هنگامی که اعتبار شما گسترش می‌‍یابد، احتمالاً با مخاطبان و مشتریان بالقوه‌ی بیشتری روبرو می‌شوید. در نتیجه همیشه دست بالاتر را در قبول یا رد پیشنهادهای کاری خواهید داشت و امکان چانه‌زنی در مورد ابعاد کارهای پیشنهاد شده و نیز دستمزد بالاتر برای شما فراهم می‌شود.


برای دریافت این کتاب چه کاری باید انجام داد؟
برای دریافت کاملا رایگان فایل پی دی اف این کتاب الکترونیکی، لطفا به لینک این آگهی مراجعه نمایید.


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی