آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

کانال فلکسیبل

افزودن به علاقه مندی
کانال فلکسیبل یا کانال خرطومی Flexible Air Duct که با نام کانال فلکسی یا داكت فلكسيبل نیز شناخته می شود، نوعی کانال خرطومی انتقال هوا و انعطاف پذیر با قابلیت های متعددی از جمله عبور از فضاهایی که امکان عبور سایر کانال ها نیست و همچنین دارا بودن عایق که سبب کاهش صدای دمنده و اتلاف انرژی می شود، می باشد که این کانال را به یک جزء جدایی ناپذیر در سیستم کانال کشی ساختمانی و از جمله کانال کشی داکت اسپیلت در اکثر نقاط دنیا و از جمله ایران تبدیل کرده است. کانال فلکسیبل در دو نوع لوله خرطومی ساده و كانال فلكسيبل عايقدار تولید می شود.
نوع ساده كانال هوا شامل داكت فلكسی مدل آلومینیومی یا فویلی، پلیمری و برزنتی و نوع كانال فلكسيبل عايق دار آن شامل انواع همراه با عایق پشم شیشه، پلی استر، پلی اتیلن و الاستومری می باشد. در این میان کانال فلکسیبل با عایق الاستومری به دلیل دارا بودن مزایای ویژه از محبوبیت و کاربری های فراوان تری نسبت به سایرین برخوردار است. قیمت کانال فلکسیبل با توجه به ابعاد، اندازه و متریال مورد استفاده در ساخت آن متغیر بوده که می بایست با نمایندگی های فروش آن که در سطح کشور مشغول به فعالیت می باشند تماس برقرار کرد.
نوع دیگری نیز تحت عنوان كانال اسپيرال یا لوله اسپيرال Galvanized Spiral Duct نیز وجود دارد که از آنها هم جهت انتقال هوا استفاده می گردد.
جهت کسب اطلاعات بیشتر لطفا به سایت ما مراجعه نمایید www.psbduct.ir


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی