آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

کارگاه رایگان موفق ترین روش مکالمه زبان انگلیسی

افزودن به علاقه مندی
ACTFL سازمانی جهانی است که از سال 2005 میلادی روشی را برای یادگیری زبان به افرادی که زبان مادری شان انگلیسی نیست، طراح کرده تا بتوانند به سرعت به لهجه امریکایی مکالمه نمایند.
موسسه آموزش عالی آزاد خردمند مجری دوره های مکالمه زبان انگلیسی ACTFL در ایران این روش را جهت یادگیری مکالمه زبان انگلیسی با ویژگیهای ذیل ارائه می نمای:
 در این روش 70 درصد ظرفیت کلاس به تقویت دو مهارت شنیداری و گفتاری (مکالمه) و 30 درصد ظرفیت کلاس را به تقویت دو مهارت نوشتاری و خواندنی(گرامر) اختصاص داده می شود لذا این روش در دنیا به مکالمه محور بودن آن مشهور است و کسان که قصد تقویت مکالمه در کوتاهترین زمان ممکن را دارند این روش علمی و بین المللی را انتخاب می نمایند.
 منابع درسی این روش بر خلاف روشهای دیگر محدود به یک کتاب در یک ترم نیست، منابع درسی در این روش شامال گزیده ای از انواع کتابها، دایره المعارف، ژورنال، اخبار، فیلم و موسیقی است لذا اقتضاء می نماید این منابع کاملا به روز بوده و توسط استاد در کلاس بصورت مولتی میدیا ارائه میگردد.
 لهجه این روش کاملا امریکایی ارائه میگردد.
 استاد این روش جناب آقای دکتر نجفدری دارای دکترای تخصصی آموزش زبان انگلیسی و تنها آموزش دهنده این روش در ایران می باشند.
 این رش دارای چارت درسی استاندارد از سطح مبتدی تا Toefl و Ielts می باشد.
شما می توانید با شرکت در این کارگاه 3 ساعته با حضور استاد این روش جناب آقای دکتر نجفدری با ویژگیهای ارائه در فوق آشنا شوید و چنانچه تصمیم به یادگیری مکالمه زبان انگلیسی با این روش را داشته باشید در این کارگاه از مشاوره استاد دوره و کارشناسان بهره مند گردید.
محل اجرای کارگاه آموزشی:تهران-میدان هفت تیر-خیابان شهید حسینی-نبش کوچه دوم غربی-پلاک 3- واحد19
جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره تلفن های 88343559-88861980-09195854177-09307452676- تماس حاصل فرمایید.


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی