آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

کارگاه آموزشی تیپ شناسی شخصیت اینیاگرام

افزودن به علاقه مندی
اینیاگرام یک سبک نگرش روانشناختی است که 9 تیپ شخصیتی را معرفی کرده و راهکارهای اصولی برای تغییر و یا تعدیل رفتارها را می آموزاند. با توجه به نقاط کور در ارتباط بین فردی افراد را هدفمند هدایت و راهنمایی می کند.
با اینیاگرام به شناخت ظرفیتهای متفاوت شخصیتی خود دست یافته و می آموزیم که از کدام یک از پتانسیل های رفتاری خود تا به امروز بیشتر استفاده کرده و نیاز به رشد و تعادل داریم. با اینیاگرام یاد می گیریم که چگونه در مواقع بحرانی میتوان بهترین روش را اتخاذ نمود و مناسب ترین تصمیم را گرفت.
سبک تیپ شناسی شخصیتی اینیاگرام یک ابزار کاربردی و تحولی در رشد شخصیت افراد می باشد که از طریق بررسی عادتها و الگوهای ذهنی / احساسی و حرکتی موجود در فرد، کار مداخله و تغییر نگرش را آسان تر می کند. اینیاگرام باعث توانمندسازی مهارتهای فردی و تیمی می شود و برای آینده نیز برنامه ریزی خاص هر تیپ شخصیتی را به عنوان یک الگوی راهبری ( هم در خانواده، هم در محیط کار و هم در جامعه) تعریف می کند.
برای اینکه فرد به موفقیت و رضایت در هر جایگاه اجرایی و اجتماعی دست یابد نیازمند به شناخت نقش خود می باشد که با بررسی مراکز توجه و عوامل باز دارنده، این مسیر تسهیل می شود. اینیاگرام مروری بر نقش احساسات و افکار در عملکرد خود در خانواده می باشد و با تحلیل دلایل چرایی ها و ارائه راهکارهایی برای تغییر رفتار، فرایند پذیرش مشکلات و حل آن را به شما می آموزاند.
با کمک سبک اینیاگرام شناسایی احساسات و جذب عواطف طرفین در تعاملات بین فردی آسان تر شده و ماندگاری ارتباط را میسر می کند.
اینیاگرام منجر به پذیرش تغییر و بازسازی نظام ارزشی در افراد و در تعاملات بین فردی می گردد که این امر مهم به شناخت ظرفیتهای بالقوه و در نهایت ظرفیت سازی در افراد بسیار کمک کننده می باشد.

آیا استرسهای خود و اطرافیان را در زندگی می شناسید؟
آیا به دلایل بروز عادتهای خود پی برده اید؟
آیا تابحال با زوایای مختلف، به یک هدف نگاه کرده اید؟ و آیا سوءگیری و تعصبات خود را می شناسید؟
آیا با ترسهای خود در ارتباط بین فردی آشنا هستید؟
آیا تابحال به موانع ارتباطی خود فکر کرده اید؟ و برای رفع آن اقدامی نموده اید؟
آیا می دانید که چگونه می توان در ارتباط با هر کدام از تیپهای شخصیتی تاثیرگذار بود؟
آیا موقعیت خطر و امن خود و دیگری را در ارتباط می شناسید؟ برای رفع و یا تقویت هر یک چه اقداماتی را انجام داده اید؟
آیا برای تغییر رفتار خود به راهکارهای مناسبی دست یافته اید؟
آیا می دانید که می توانید در یک ارتباط هدایت کننده و راهبر طرف دیگر و یا گروهی باشید؟

اینیاگرام دامنه انتخاب را وسیع نموده و مدلهای متفاوتی را به عنوان ابزار در مسیر شما قرار میدهد و با افزایش سطح آگاهی احتمال به وقوع پیوستن آسیب ها و خطاهای احتمالی رفتاری و شناختی را به حداقل میرساند.


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی