آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

کاروان مسافرتی

افزودن به علاقه مندی
کاروان مسافرتی قطره سبک وزن (Tear Drop) شرکت آسا کاروان ایرانیان این قابلیت را دارد که به راحتی با انواع خودروهای سبک کشیده شود. این نوع از کاروان که در ایران با عنوان قطره از آن نام برده می­شود، یادآور طراحی­های قدیمی و با کیفیت اروپایی در طراحی بدنه،‌ فضاهای داخلی و آشپزخانه می­باشد. طراحی ویژه بدنه این نوع از کاروان­های مسافرتی دارای بهره­وری بسیار خوبی در فرمان­پذیری تعادل و مصرف سوخت می باشد و با مجموعه امکانات تعبیه شده در آن شما می­توانید برای گذراندن یک تعطیلات رویایی، با صرفه جویی قابل توجه در هزینه­های مسافرت، همراه با آسایش و آرامش توأمان،‌ اقدام به سفر کنید.
برخی از تجهیزات نظیر یخچال فریزر و اجاق گاز جهت کاهش قیمت و افزایش قدرت خرید مشتریان گرامی حذف شده اند . مواردی حذف شده اند که مسافران با امکان جایگزینی آن با تجهیزات مشابه داخلی را دارند یا حذف آن آسیبی به مسافرت با این کاروان ها وارد نمی کند.


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی