آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

کارشناس سئو و بازاریابی اینترنتی

افزودن به علاقه مندی
گروه طراحان توران (www.turandesign.com) ، از کارشناسان و علاقه مندان به موضوعات و فعالیت های مرتبط با تبلیغات و بازاریابی اینترنتی خصوصاً سئو (SEO) و همچنین برندینگ و ساخت هویت و اعتبار (Branding) ، برای همکاری به صورت شراکتی دعوت می کند.

تبلیغات و بازاریابی را می توان به دو دسته تبلیغات چاپی و بازاریابی آنلاین( اینترنتی) تقسیم کرد. بازاریابی آنلاین خود به دسته های زیر تقسیم می شود:

1) بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو (SEO)
2) تبلیغات کلیکی: پرداخت به ازای کلیک (PPC)
3) بهینه سازی رسانه های اجتماعی در شبکه های اجتماعی (SMO)
4) بازاریابی با ایمیل
5) بازاریابی با ابزارهای پیام رسانی موبایل مانند SMS و Telegram و Viber
6) آنالیز داده های وب (Web Analytics)

طراحی، مدیریت و اجرای برنامه های تبلیغاتی و بازاریابی و برندینگ ، امروزه به یک حرفه و دانش بسیار مهم و پیچیده تبدیل شده است . تمرکز گروه طراحان توران بر چنین برنامه هایی می باشد و به صورت چندبعدی به این موضوع نگاه می کند. لذا از کارشناسان و علاقه مندان به کارهای تبلیغات و بازاریابی آنلاین شامل دانشجویان و فارغ التحصیلان علوم کامپیوتر ، طراحی وب ، مدیریت بازرگانی ، مدیریت صنایع ، مدیریت MBA ، مهندسی صنایع و همه علاقه مندان از هر رشته ، برای همکاری به صورت شراکتی در این زمینه دعوت می کنیم.

ایمیل : info@turandesign.com
وب سایت : www.turandesign.com
تلفن : 88603427
آدرس: تهران ، خیابان ولیعصر، ابتدای خیابان مطهری، خیابان منصور، پلاک 22، طبقه 3، کدپستی: 1596933511


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی