آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

چندین قانون مهم برای طراحی لوگوها

افزودن به علاقه مندی
لوگوها و آرم ها در واقع علامتی هستند که با آن بتوانیم یک پیام را انتقال دهیم یعنی آرم ها به عنوان یک نشان معتبر و ثابت به معرفی شرکت و یا محصول خود می پردازند و در هر کجا که آرم خاص یک شرکت را مشاهده می کنیم ، باید از حضور آن شرکت در آن مکان مطلع شویم .

امروزه برای طراحی لگوها نرم افزارهای بسیاری در بازار موجود است و هر شرکت با توجه به نیاز مشتریان و تجربه طراحان خود دست به انتخاب یکی از این نرم افزارها می کند . در زیر مفهوم برخی از نمادها و علائم را توضیح می دهیم .

• دایره

یکی از مهمترین شکل هایی که به عنوان نماد از آن استفاده می شود ، دایره است . جهان و دنیای ما با نماده های دایره ای فراوانی پر شده است ، مثلا وقتی سر خویش را بالا می گیریم و به آسمان نگاه می کنیم ، ماه ، خورشید ، ستارگان را می بینیم که همگی به شکل دایره هستند . دایره در واقع به معنا و نمادی برای معرفی جهان بی حد و مرز ما تبدیل شده است ، دایره ها معنای ابدیت را می دهند و در واقع حد و مرزی برای دایره مشخص نیست و آغاز و پایانی ندارد و نقطه شروع و پایانی را نمی توان برای آن در نظر گرفت . چینی ها دایره را نشانه ای از آسمان می دانند . البته از دایره ها به عنوان دیوار محافظ هم یاد شده است که می تواند جلوی عبور نیروهای منفی و شیطانی را بگیرد.

• مربع

در فرهنگ چینی ، زمین را به شکل مربع نشان می دهند و اگر مربعی داخل دایره جای گیرد یعنی بین آسمان و زمین یک اتحاد و همبستگی شکل گرفته است . یونگ در مباحث روانشناسی خود نیز بیان داشته که هر گاه نماد مربع و دایره با هم استفاده شوند ، نشان دهنده وجود تعادل بین بدن و روح و روان است . شکل مربع که دارای 4 گوشه در اطراف خود است ، دارای مفاهیم متفاوتی است از جمله برخی معتقدند که نشان دهنده 4 فصل سال ( بها ر، تابستان ، پاییز و زمستان ) است ، یا 4عنصر اصلی ( آب ، آتش ، خاک ، باد ) است و عده ای هم آن را نماد چهار جهت اصلی (شمال ، جنوب ، مشرق و مغرب ) می دانند .

تماس با ما:
خیابان ملاصدرا شیراز شمالی بن بست کاج پلاک 10
021-88064417
http://tablonami.com


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی