آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

چرخ خیاطی کاچیران نیولایف 4084-D

افزودن به علاقه مندی
چرخ خیاطی نیولایف 4084D در سری جدید چرخ خیاطی های كاچیران با کاورینگ زیبا، سبك، مستحكم قرار داشته و از 84 طرح دوخت مجزا و تركیبی ، قابلیت تغییر عرض دوخت به صورت متقارن (برای مصارف زیگزاك و دكمه دوزی و جا دكمه و طرحهای متنوع حاشیه دوزی)، پس دوزی، سر دوزی، رفو و سایر امکانات پشتیبانی می کند. همچنین برخورداری از درب اصلی و سیستم DFT ، سوزن نخ کن، بازوی آزاد، سیستم نخ بر و قابلیت گردوزی با قطر بالا از ویژگی های بارز این چرخ خیاطی است.
این چرخ خیاطی مجهز به گردونه تنظیم موقعیت سوزن در 15 حالت مختلف به صورت متقارن می باشد.
در این چرخ خیاطی جابه جایی صفحه دوخت بسیار آسان و سریع انجام می پذیرد و نیازی به باز كردن پیچ و مهره نیست. چرخ خیاطی 4084D دارای سیستم سوزن نخ كن اتوماتیك می باشد. این سیستم جهت نخ كردن راحت و سریع سوزنِ چرخ خیاطی، تعبیه شده است.
چرخ خیاطی نیولایف 4084D از بازوی آزاد برخوردار است كه جهت دوخت سرآستین، آستین، جیب شلوار، سجاف، لباس های بچگانه و ... به كار می رود.
چرخ خیاطی نیولایف 4084D دارای گواهی تاییده ایمنی از سازمان استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران و CE اروپا و CB Scheme بوده و همه لوازم الكتریكی آن با رعایت RoHs اتحادیه اروپا، تعبیه شده است.


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی