آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

چاپ کارت ویزیت فوری 6 ساعته

افزودن به علاقه مندی
کارت ویزیت فوری | چاپ کارت ویزیت ۶ساعته
مرکز چاپ کارت ویزیت | کارت ویزیت لمینت | کتان| سلفون براق | یوی

با توجه به فراهم بودن کلیه خدمات قبل از چاپ و بعد از چاپ که شامل خدمات تکمیلی در زمینه لمینت براق و مات ،سلفون براق و مات ، یوی و … آماده همکاری با کلیه همکاران می باشیم .
انواع کارت ویزیت :
کارت ویزیت سلفون : جزو معمول ترین و پر مصرف ترین کارت ویزیت ها می باشد و بعد از خدمات چاپ بروی مقوای ۳۰۰ گرم گلاسه بصورت یک لایه نازک بروی کاغذ کشیده می شود که به دوصورت مات و براق قابل ارایه می باشد.
سلفون براق چیست ؟
بعد از خدمات چاپ با لایه نازک کشیده بروی کار با داشتن براقیت بروی کاغذ باعث براقی کار شده که عموما با توجه به جلوه و شفافیت سهم زیادی از بازار حدود ۶۰ درصد بازار را به خود اختصاص داده که این سلفون باعث حفظ و دوام بیشتر کارت ویزیت می شود .
سلفون مات چیست ؟
سلفون مات هم همانند براق می باشد با این تفاوت که بجای براقی سطح چاپ بعد از روکش بصورت مات درآمده و به گونه ای حالت مخملی و لطیف تری را داشته که در نوع سلفون مات امکان خدمات تکمیلی تری از جمله موضعی یا برجسته فراهم و قابل اجرا می باشد و استفاده از سلفون مات در عمومیت کارهای که نیاز به یوی موضعی یا برجستگی دارند استفاده می شود.

منبع : http://chapnegar.com/کارت-ویزیت-فوری/


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی









آگهی های مشابه خدمات چاپ