آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

چاپ سررسید اختصاصی

افزودن به علاقه مندی
مجتمع چاپ تبلیغات مهرگرافیک تولید کننده تقویم دیواری، تقویم رومیزی و سررسید چرم، سررسید سلفونی و سررسید مدیریتی در سال 1397 هم همانند سال های گذشته چاپ تقویم دیواری اختصاصی شما در اصفهان با بهترین کیفیت، ارزانترین قیمت و ارسال به تمام نقاط کشور همراه با گارانتی کیفیت چاپ به شما ارائه می نماید.

برای چاپ تقویم اختصاصی حتما باید به چند نکته خیلی مهم توجه کنیم: اولیل چیزی که مهم است باید تقویم خود را به موقع سفارش دهیم که از تبلیغات خود بهترین نتیجه را بگیریم. دومین مطلب یک مرکز شناخته شده و حرفه ای را برای کار خود انتخاب کنیم. مرحله بعدی طراحی تقویم هست که باید جوری طراحی شود که مربوط به کار و بیزینسمون باشه و زیادی شلوغ نباشه که مخاطب را دچار سردر گمی بکنه و در عین حال تمام اطلاعات ما و محصولاتمان را به مخاطب نشان بدهد نکته بعدی جنس مقوای است که میخواهیم روی آن چاپ کنیم از نظر ما هیچ وقت بخاطر 30، 40هزار تومان هیچ وقت یک جنس کیفیت پایین تر را سفارش ندهید مرحله بعد در طراحی، چاپ و صحافی کار خلاقیت به خرج درهیم بطور مثال تقویم دیواری خود را برش دار سفارش دهیم.

تقویم دیواری اختصاصی نسبت به تقویم رومیزی اختصاصی و سررسید اختصاصی قیمت مناسب تری دارد که این یکی از مزیت های تقویم دیواری می باشد چون باعث می شود شما با هزینه کمتر تبلیغات گسترده ای را انجام دهید.

شما می توانید برای زیباتر شدن و استحکام بیشتر تقویم خو از روکش سلفون مات یا براق استفاده کنید که اون دیگه بستگی به سلیقه خودتون داره.

برای سفارش تقویم دیواری اختصاصی می توانید به صفحه سفارش آنلاین مراجعه فرمائید یا با شمارهای زیر تماس بگیرید

03134675158

09136459300

09396459300


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی









آگهی های مشابه خدمات چاپ