آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

چادر بازی کودک

افزودن به علاقه مندی
چادر بازی کودک Eiham از چادر های تولید شده توسط شرکت مای کیز ایران می باشد ، این روز ها داشتن و خرید چادر بازی کودک به عنوان یک امر مهم در بین کودکان و خردسالان و حتی والدین تبدیل شده است ، کودکان و خردسالان بر این باورند که داشتن این وسیله ی بازی می تواند آنها را شاد کند که قطعا همینطور میباشد این وسیله سرگرمی مدت های طولانی کودک شما را سرگرم میکند . چادر های بازی کودک مای کیز که به تازگی در ایران تولید می شوند از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار هستند و با نمونه های تولید خارجی برابری میکنند . شرکت مای کیز پس از دیدن اینکه چادر بازی کودک در بین کودکان بسیار محبوب شده است به این نتیجه رسید که تولید خودش را در ایران آغاز کند تا محصولاتش دیگر شامل عوارض گمرکی نشوند با قیمت بسیار پایین تر به دست شما عزیزان برسد . تمام چادر های مای کیز تولید شده در ایران تحت لیسانس مای کیز مالزی می باشد و توسط متخصصین ایرانی تولید می شود .تمامی مواد اولیه به کار رفته در تولید این چادر ها درجه یک می باشند و کیفیت بسیار بالایی دارند . برای خرید این چادر و یا چادر های دیگر می توانید از سایت فروشگاهی چادر بازی کودک اقدام کنید ، این سایت برای اولین بار در ایران به صورت تخصصی در این زمینه فعالیت میکند و مدل های زیادی با کیفیت های عالی ، ضمانت اصالت کالا و نازلترین قیمت برای فروش دارد که شما عزیزان می توانید با برقراری تماس با یکی از شماره های موجود در سایت و برقراری ارتباط با کارشناسان فروش محصول خود را خریداری کنید و یا با انتخاب محصول در سبد خرید ، محصول مورد نظر خودتان را اینترنتی خریداری کنید . یکی دیگر از مزیت های چادر بازی کودک تولید شده در ایران این است که به شما این امکان را میدهد که چادرتان را شخصی سازی کنید به طور مثال طرحی خاص را برای کودک خودتان سفارش دهید و یا متنی برای کودک خودتان را روی چادر ثبت کنید . این عمل موجب می شود که کودک شما بسیار خوشحال شود و حسی خوبی را داشته باشد .

جنس رویه ی این چادر از نوع پارچه شمعی ضد آب می باشد و مقاومت بسیار خوبی در برابر فشار و پارگی از خودش نشان میدهد . فریم های این چادر از نوع فایبرگلاس می باشند فایبرگلاس به کار رفته در ساخت این چادر از مقاومت بسیار بالایی برخودار می باشند و وزن چادر را کاهش میدهند . ابعاد این چادر برابر است با 95 سانتی متر به طول ، 75 سانتی متر به عرض و 107 سانتی متر به ارتفاع می باشد این چادر وزنی معادل 2 کیلو گرم دارد که بسیار وزنی عالی و سبک برای چادر بازی کودک می باشد ، با توجه به ابعاد گفته شده نصب این چادر در هر مکانی از منزل صورت می پذیرد و مزاحمتی برای دیگران در منزل ایجاد نمیکند ، این چادر های بازی کودک علاوه بر اینکه وسیله سرگرمی باشند، می توانند در نقش محل خوابی امن و راحت و یا حتی چادر مسافرت برای کودک در مسافرت های خانوادگی مورد استفاده قرار گیرند . بر روی این چادر یک درب بزرگ برای رفت و آمد کودک تعبیه شده است که با یک روکش بسته می شود و تعدادی پنحره ی بزرگ برای تهویه ی داخل چادر تعبیه شده است که نقش بسیار خوبی در تهویه ی هوا و حتی عمل نورگیری ایفا میکنند . در طراحی این چادر از رنگ های بسیار شاد استفاده شده که این رنگ ها نیز در عمل نورگیری بسیار کمک میکنند . نصب و راه اندازی این چادر به صورت عصایی می باشد که در وبلاگ سایت به صورت کامل در مورد آن و حتی انواع چادر های بازی کودک به صورت مفصل صحبت شد ، نصب و راه اندازی این چادر به سادگی و در کسری از دقیقه صورت میگیرد جمع کردن این چادر هم به همین صورت می باشد . شما می توانید چادر را در کسری از دقیقه جمع کنید . همانطور که می دانید چادر های عصایی فضای بسیار زیادی را تولید میکنند . برای اطلاعاتبیشتر با ما تماس بگیرید
شماره تماس 02144282700
02144282600
شماره تلگرام 09331313330
سایت ماwww.tehran-intex.com
babytent.i


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی