آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

پنل اس ام اس آفتاب

افزودن به علاقه مندی

در زندگی های امروزی، ارتباطات های ما نیز دستخوش تغییرات زیادی بوده است . موبایل هایمان بیش از هر وسیله ای در دست و همراه ماست و تقریبا از زمانی که از خواب بیدار می شویم تا شب هنگام تلفن همراهمان را از خودمان دور نمی کنیم. به همین دلیل است که بهترین بیلبورد تبلیغاتی و وسیله اطلاع رسانی در دنیای امروز بهره گیری از امکانات این وسیله است.

اس ام اس مارکتینگ و تجارت بر مبنای بازاریابی پیامکی یکی از عادی ترین و پر کاربرد ترین شیوه های تبلیغاتی در کشورهای پیشرفته است و چند سالی است که ما ایرانیان نیز از این ابزار اطلاع رسانی در بازاریابی و تبلیغات نیز استفاده می کنیم. در دو یا سه سال گذشته این ابزار تنها در دست شرکت های بزرگ مخابراتی بوده است و اشخاص حقیقی و حقوقی معدودی می توانستند با پرداخت هزینه های گزافی به این سازمانها، از امکان استفاده از این ابزار بهره مند شوند. اما امروزه پنل های ارسال و دریافت پیامک با پرداخت هزینه ای بسیار کم و حتی رایگان می تواند در اختیار صاحبان کار و سرمایه و ارائه دهندگان خدمات قرار گیرد.



آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی