آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

پنجمین جشنواره ونمایشگاه تخصصی غذای سالم برگزار می شود

افزودن به علاقه مندی
پنجمین جشنواره ونمایشگاه تخصصی غذای سالم برگزار می شود

علی زندی از برگزاري "پنجمین جشنواره ونمایشگاه تخصصی غذای سالم"در آستانه روز جهانی غذا خبر داد
بنا بر این گزارش ، مدیر روابط عمومی این جشنواره بيان داشت: جشنواره ونمایشگاه امسال با شعار "غذای سالم برای همه" نامگذاری شده است و با هدف اشاعه فرهنگ تولید ومصرف محصولات غذایی سالم، تلاش می کند تا درپنجمین سال متوالی بتواند نقش تاثیرگذارخود را در حوزه سلامت وایمنی غذا ایفا نماید.
وي با اشاره به برگزاري موفق این جشنواره و نمایشگاه در سال گذشته افزود: دبيرخانه جشنواره با توجه به همزمانی نمایشگاه با روز جهانی کودک و روز جهانی غذا برنامه های ویژه ای تدارک دیده است.ایشان برگزاری جشنواره دنیای تغذیه و سلامت کودکان،دعوت از مدارس و بازدید دانش آموزان، اطلاع رسانی موثر جهت بازدید عموم، دعوت از فعالان صنعت غذای کشور را از برنامه های در دست اقدام جهت برگزاری باشکوه این رویداد اعلام کردند.
شایان ذکر است جشنواره و نمایشگاه غذای سالم،همه ساله با همکاری سازمان غذا و دارو، دست اندرکاران حوزه بهداشت و سلامت و با حضور واحدهای تولیدکننده محصولات غذایی سالم در تهران برگزار می شود.
امسال نیز این رویداد از تاریخ 18 تا 21 مهر1391 در تهران برگزار خواهدشد.
علاقمندان براي كسب اطلاعات بيشتر و حضور در این رویداد می‌توانند با شماره‌هاي دبیرخانه جشنواره 4-77515570 تماس حاصل فرمایند.



آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی