آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

پشم شیشه و پشم سنگ

افزودن به علاقه مندی
گروه آهن پارس توليد کننده انواع عايق پشم سنگ در انواع مختلف فله اي ،پتويي ،پانلي و لوله اي در ساختمانهاي مسکوني ،مجتمع هاي گازي ،نفتي و پتروشيمي و صنايع وابسته به عنوان عايق حرارتي و صوتي بهترين گزينه براي جلوگيري از اتلاف انرژي مي باشند.
پشم سنگ بي ضرر ترين عايق شناخته شده در طبيعت بوده تا جاييکه اين عايق توانايي بسيار بالايي در تامين و حفظ مواد لازم براي رشد و نمو گياهان دارد .
به همين دليل در کشاورزي بدون خاک نيز جايگاه ويژه اي براي خود رقم زده است.
پشم سنگ مقاومت بسيار زيادي در برابر حرارت از خود نشان مي دهد و تا ۴ ساعت در برابر حريق بدوت تغير شکل مقاومت مي کند.
امروزه از پشم سنگ داخل صفحات روکش دار گچي DRY WALL و ساندويچ پانل ها ،خانه هاي پيش ساخته به عنوان مکمل تکنولوژي سيستم ساخت و ساز خشک استفاده مي شود.
از ديگر محاسن مهم اين عايق حرارتي مصونيت آن در برابر انگل ها مي باشد و اين بدين خاطر است که الياف پشم سنگ به واسطه ساختار دروني خود و نيز بر خلاف عايق هاي ديگر در گروه عايق هاي معدني پشم سنگ بيماري زا نبوده و آسيبي به پوست بدن نمي رساند و باعث سوزش پوست نمي گردد و در هنگام وقوع آتش سوزي دود و ترکيبات آن سمي نمي باشد.
اين عايق به دليل ساختار خود سد محکمي در برابر انتقال حرارت همرفتي ، هدايتي و تابشي مي باشد و مي تواند در صرفه جويي مصرف انرژي نقش مهمي را ايفا نمايد.
محدوده دماي کار کرد اين عايق در برابر دما از -۲۵۰ درجه سانتي گراد تا ۸۰۰ درجه سانتي سانتي گراد است .نقطه ذوب اين عايق ۱۰۰۰ درجه سانتي گراد بوده و در محدوده دمايي -۱۵۰ تا ۷۰۰ درجه سانتي گراد هيچگونه تغير فيزيکي و شيميايي در آن رخ نمي دهد
پشم شيشه چيست؟ انواع کاربرد آن

پشم شيشه چيست؟ انواع کاربرد آن

پشم شيشه در زبان انگليسي به fiberglass, rockwool, glass wool اطلاق ميشود. پشم شيشه از انواع الياف معدني است که در واقع پشم شيشه نوعي عايق حرارتي صوتي ميباشد که متشکل از مواد بازيافت شده از شيشه ذوب شده همراه با مقداري ماسه معمولي و رزين است. الياف پشم شيشه بسيار کوچک و ريز است برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های 02166323480-02166328641-02166302981 تماس حاصل فرمایید .


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی