آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

پس از ثبت شرکت چه اقداماتی می بایست انجام دهیم؟

افزودن به علاقه مندی
همه شرکت ها از جمله شرکت های سهامی عام ، سهامی خاص، با مسئولیت محدود ، تضامنی می بایست در اداره کل ثبت شرکت ها به ثبت برسند. پس از مرحله ثبت، شرکت ها باید نسبت به پلمپ دفاتر تجاری ، انجام امور مالیاتی و اخذ کد اقتصادی اقدام نمایند، در غیر این صورت عواقب آن بر عهده ی افراد ذی ربط می باشد.
بنابراین، پس از این که شرکت را ثبت کردید باید طی یک هفته دفاتر تجاری را پلمپ نمایید.برای پلمپ دفترها باید توجه کرد که دفترهای مرتبط با امور شرکت شامل روزنامه، دفتر کل ، دفتر دارایی و دفتر کپیه است که تنها 2 دفتر روزنامه و دفتر کل باید پلمپ گردند و همین طور که گفته شد، در این باره اجبار وجود دارد. پلمپ دفاتر تجاری به منظور ثبت کلیه حساب ها، هزینه ها و درآمدهای روزانه شرکت و تمامی عملیات مالی باید انجام شود.
بعد از این مرحله می بایست حوزه مالیاتی خود را تعیین و اقدام به اخذ کد اقتصادی کنید. تعیین حوزه مالیاتی با ارائه مدارکی که توسط اداره دارایی و آدرس مشخص می شود، با توجه به محل استقرار شرکت صورت می گیرد. با تعیین حوزه ی مالیاتی، قادر خواهید بود امور مالیاتی خود را در آن حوزه انجام دهید.
مدیران محترم، دو ماه (دو ماه از تاریخ ثبت شرکت) فرصت دارند تا نسبت به پرداخت دو در هزار سرمایه شرکت به حوزه مالیاتی خود اقدام نمایند.در غیر این صورت به میزان دو برابر جریمه خواهند شد.
پس از تشکیل پرونده دارایی می بایست نسبت به اخذ کد اقتصادی اقدام نمود. کد اقتصادی شماره ای است 12 رقمی که برای اشخاص حقیقی و حقوقی که به تولید کالا و خدمات اشتغال دارند، وضع شده است. این کد جهت شناسایی شرکت در واحد مالیاتی استفاده می شود.بر این اساس، مطابق قانون مالیاتی تصویب شده، تمامی شرکت های ثبت شده جهت اخذ گواهی ارزش افزوده و ارائه گزارش های فصلی ملزم به اخذ کد اقتصادی می باشند.
بدون طی کردن تمامی این مراحل، شرکت جنبه قانونی نداشته و هرگونه فعالیت شرکت بدون ثبت ، اخذ کد اقتصادی و پلمپ دفاتر تجاری جرم تلقی می شود و مجرم نیز مشمول جریمه نقدی و زندان می شود.

تماس با ما :
تهران – ملاصدرا – بعد از پل کردستان – شماره 63 – ساختمان اختصاصی نیک
تلفن : 88888822
https://nikregister.com


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی









آگهی های مشابه ثبت و رتبه بندی شرکتها