آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

پذیرش و بورس تحصیلی در 14 کشور جهان

افزودن به علاقه مندی
درود بر شما بازدیدکنندگان عزیز پارسی , " تیم دانشجویی جهان تحصیل" به شما خوش آمد می گوید.ما گروهی از دانشجویان مشغول به تحصیل در خارج از وطن هستیم که بعد و حین گذروندن مراحل تحصیلی و زندگی در خارج از کشورمان ایران عزیز" حال تصمیم به تاسیس این وبسایت گرفتیم که تجربه های تلخ - شیرین " تحصیل و زندگی خارج از کشور خود را به صورت خلاصه ولی مفید در اختیار شما پارسی زبانان ایرانی - افغان -تاجیک - کرد زبانان و هموطنان تحصیل دوست در قالب متون اینترنتی قرار دهیم.
دوستانی که تصمیم به خروج از کشور را به هدف ادامه تحصیل و یا مهاجرت دارند" باید قبل از ورود به کشور مورد نظرشون سعی کنند اطلاعات مفیدی از قبیل(اطلاعات عمومی - دانشگاهی - هزینه زندگی و تحصیل -مذهب - فرهنگی - سیاسی - اجازه کار داشتن و ...) را در کشور مورد نظرشون بدست بیاورند. و بعد از تکمیل کردن اطلاعات خود تصمیم گیری کرده و مصالح لازم را برای سفر آماد سازی کنند.

برای بدست آوردن این نوع اطلاعات توسط ما سه راه وجود دارد:

مطالعه کامل وبسایت جهان تحصیل
ارسال سوالات و ابهامات خود به ما
مشاوره رایگان از ما
ایمیل:jahantahsil@gmail.com
آی دی تلگرام: @jahantahsil
سایت اینترنتی:www.jahantahsil.com


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی