آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

پاکت پرکن و کیسه پرکن

افزودن به علاقه مندی

کیسه پرکن،پاکت پرکن

طراحی وساخت انواع سیستم های بسته بندی به صورت دستی و تمام اتومات شامل کیسه پرکن ،پاکت پرکن ،گونی پرکن ،بیگ بگ پرکن ،جامبوپرکن و غیر ... برای صنایعی نظیر صنایع معدنی ،غذایی ، دارویی،شیمیایی ، کشاورزی وغیره مناسب برای انواع پودرها و مواد گرانولی در سایزهای دانه بندی و میکرونیزه در ظرفیت و تناژ متفاوت مطابق با نیاز مشتری طراحی و ساخته می شود

نامگذاری این پرکن ها بر اساس تعداد نازل یا شیر خروجی بار می باشد که بر اساس ظرفیت مورد نظر خریدار و با در نظر گرفتن جنس پودر ، سایز ،دانسیته ، سختی و ظرفیت آن از پرکن های با تعداد یک نازل تا پنج نازل استفاده می شود که تقریبا توان بسته بندی این پرکن ها از 2 تن در ساعت تا 30 تن در ساعت متغیر می باشد.

مکانیزم عملکرد این پرکن ها بدین صورت می باشدپودر از بالا وارد دستگاه می شود و توسط هدایت کننده ها به سمت ورودی دهانه حلزون پرکن هدایت می شوند داخل این حلزون یک پروانه که شامل یک دیسک که روی آن نگهدارنده های پره ها قرار دارند و پره ها به این نگهدارنده ها توسط یک پیچ متصل می شوند که در صورت سایش این پره ها تعویض آنها به سهولت انجام شود پروانه به صورت عمودی داخل حلزون با سرعت تقریبا 700 دور بر دقیقه گردش دارد و وظیفه آن هدایت پودر به سمت نازل خروجی حلزون می باشد وقتی پودر به دهانه نازل رسید اپراتور از قبل کیسه را روی نازل قرار داده است و سرانجام پودر داخل کیسه می شود تا به ظرفیت مورد نظر اپراتور برسد وقتی به آن حد رسید قسمت برقی دستگاه فرمان قطع انتقال پودر را صادر می کند و فرایند بسته بندی به پایان می رسد.

1) پاکت پرکن با شیر دستی در خروجی باروسیستم توزین وزنه ای همراه جک نگهدارنده کیسه

2) پاکت پرکن باجک پنوماتیک درخروجی باروسیستم توزین وزنه ای همراه جک نگهدارنده کیسه.

3) پاکت پرکن با جک پنوماتیک در خروجی باروسیستم توزین وزنه ای همراه جک نگهدارنده کیسه و سیستم بیرون انداز کیسه .

4) پاکت پرکن با جک پنوماتیک در خروجی باروسیستم توزین دیجیتال (لودسل) و نمایشگر دیجیتال همراه جک نگهدارنده کیسه و سیستم بیرون انداز کیسه .

5) همچنین طراحی پاکت پرکنی جدید, برای پودرهای نمناک ومرطوب که مشکل خفه گی باروگیر کردن پره هابه صورت کامل برطرف گردیده است. در این شرکت انجام می پذیرد.

مزایای این سیستم

• دقت وسرعت بالا در توزین وبسته بندی

• کاملا اتوماتیک ومیکانیزه بودن سیستم

• حذف کامل ریزش بار وقفل شدن پره ها با استفاده ازطراحی جدید

• سهولت در تعمیر ونگهداری ،مصرف کم انرژی واستهلاک پایین

• شایان ذکر است این سیستم دارای 6 ماه ضمانت می باشد. غیرازلوازم الکتریکی و جک های پنوماتیک . (لودسل

و نمایشگر دیجیتال دارای یکسال گارانتی تعویض میباشد)




آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی