آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

ویزای قطر

افزودن به علاقه مندی
این امیرنشین درمنطقه خاور میانه و در جنوب خلیج فارس واقع شده است، پایتخت قطر، دوحه و واحد پول این کشور ریال می باشد. زبان رسمی قطر عربی و زبان دوم رایج این کشور انگلیسی می باشد.

قطر دارای منابع گازی فراوانیست که این کشور را جزء ثروتمندترین کشورهای جهان قرار داده. جاذبه های توریستی این کشور تور صحرا (سافاری)، تور کشتی، ورزشهای آبی، بازارهای سنتی، جزیره مروارید و دیدنی های دیگریست که به زودی به آن خواهیم پرداخت.

این کشور میزبان جام جهانی فوتبال در سال 2022 می باشد. از همین رو ساخت هتل های متعدد و لوکسی در برنامه ساخت قرار دارد. شنیده ها حاکی از آنست که با توجه به گرمای هوا در قطر در زمان برگزاری بازی های جام جهانی، این کشور قصد دارد توربین های بزرگ بادی در اطراف شهر نصب نماید تا دمای هوا را به صورت محسوسی با کمک این توربین ها پایین آورد.

ایرانیان برای ورود به خاک کشور قطر نیاز به اخذ ویزای قطر دارند. روادید کشور قطر با اعتبار 29 روز صادر می گردد و مدت زمان لازم جهت صدورش هفت روز کاری می باشد.

جهت صدور ویزای قطر، رزرو سه روز هتل کافی می باشد.

ویزای قطر

مدارک لازم برای ویزای قطر



کپی پاسپورت با اعتبار حداقل شش ماه
رزرو قطعی هتل و پرواز


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی