آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

ولدیکا | مرجع دانش جوشکاری

افزودن به علاقه مندی
پایگاه ولدیکا (Weldica) با به کارگیری نرم افزارهای حرفه ای و سامانه های بومی که توسط متخصصان توانمند ایرانی طراحی، پیاده سازی و صد ها ساعت آزمایش شده اند، از مجهزترین پایگاه ها جهت انتخاب دوره، یادگیری و اخذ مدرک آنلاین در حوزه علوم و فناوری های جوشکاری و سایر روش های اتصال است.این مجموعه با فراهم آوردن گستره ای از محتوای آموزشی متنوع برای دانش پژوهان و صنعتگران پارسی زبان، سعی دارد تا برای کاربران خود « تجربه ای لذت بخش از یادگیری آنلاین » را به وجود آورد. اصول اولیه ما « کیفیت محتوی، قیمت رقابتی، اعتبار مدرک و پشتیبانی مستمر » است که از نخستین روز فعالیت تاکنون بیشترین سعی خود را برای پایبندی به آنها مبذول نموده ایم.

خدمات ولدیکا :
- دوره های آنلاین (Online Courses)
- همایش های مجازی (Web-Based Seminars)
- آزمون های الکترونیک (Electronic Exams)
- مستندات دیجیتال (Digital Documents)
- اخبار و وبلاگ (News and Blog)
- اطلاعات تامین کنندگان (Welding Suppliers)
در زمینه علوم و فناوری های جوشکاری و سایر روش های اتصال

کاربران پایگاه ولدیکا (Weldica) به دو گروه کلی با شرح خدمات دریافتی جداگانه تقسیم می شوند:

گروه نخست اشخاص حقیقی یا حقوقی فعال در صنعت جوشکاری هستند که برگزار کننده دوره های و همایش های آموزشی بوده و یا ناشر مستندات علمی می باشند. این گروه می توانند با استفاده از زیرساخت های فراهم شده پایگاه ولدیکا، تمام و یا بخشی از دوره ها، همایش ها و یا آزمون های مربوطه را به صورت الکترونیک و یا آنلاین برگزار نموده و نیز به نشر دیجیتال مستندات خود بپردازند و از این راه ضمن کاهش هزینه ها و ایجاد سهولت شرکت در دوره برای فراگیران، با عبور از محدودیت های جغرافیایی، گستره مخاطبان خود را به سراسر سرزمین مادری افزایش دهند.

گروه دوم اشخاص حقیقی یا حقوقی هستند که علاقمند یادگیری بوده، جهت فراگیری مباحثی از علوم و فناوری های جوشکاری و سایر روش های اتصال احساس ضرورت نموده و یا به دنبال تحقیق، تالیف یا ترجمه ای در این زمینه هستند. این گروه از کاربران می توانند با حضور در دوره های آنلاین و همایش های مجازی، مبحث مورد نظر را فراگرفته و با شرکت در آزمون های الکترونیک مربوطه نسبت به اخذ مدرک خود اقدام نمایند. همچنین احتمال اینکه این گروه از کاربران گرامی محتوای علمی مورد نظر خود را در پورتال یا صفحه مستندات دیجیتال ولدیکا (Weldica) بیابید، بیش از هر مکان دیگری است.

پایگاه ولدیکا همچنین با گردآوری اطلاعات تامین کنندگان جوشکاری در گروه های مختلف، امکان جستجو و یافتن تامین کننده متناسب با نیازمندی را برای کاربران این پایگاه فراهم آورده است.

پایگاه اینترنتی : www.Weldica.com
کانال تلگرام : Weldica@
صفحه اینستاگرام : Weldica.i@


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی









آگهی های مشابه خدمات آموزشی