آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

وقت سفارت لتونی

افزودن به علاقه مندی
کشور لتونی عضو اتحاد شنگن می باشد و برای سفر به این کشور نیاز به دریافت ویزا شنگن دارید . در حال حاضر کشور لتونی در ایران سفارت ندارد و نزدیک ترین سفارت ها به ایران در آنکارا ترکیه و دبی امارات قرار دارند.

انواع مختلفی از ویزا برای لتونی وجود دارد که دارندگان آن می توانند تا پایان مدت اعتبار ویزای اخذ شده، در کشورهای اروپایی اقامت یا تردد نمایند. این ویزاها عبارتند از ویزای توریستی لتونی، ویزای تجاری لتونی، ویزای دیداری لتونی، ویزای پزشکی لتونی، ویزای کنفرانس لتونی، ویزای ورزشی لتونی و ویزای هنری لتونی.
برای ورود به کشور لتونی می توانید با http://sitevisa.com/schengen-visas-for-latvia/ وارد شوید، اگر با ویزای لتونی اجازه ورود بیابید به کشورهای دیگر شنگن نمی توانید بروید اما اگر ویزای شنگن از وقت سفارت لتونی درخواست نمایید اجازه سفر به کل حوزه شنگن را خواهید داشت.

راهنمایی جهت خرید بلیط هواپیما به لتونی :

در حال حاضر پرواز مستقیمی از ایران به لتونی وجود ندارد و بهترین پرواز از ایران ترکیش ایرلاین می باشد ( یک توقف در استانبول ) همچنین یه وسیله خطوط هواپیمایی لوفتهانزا و اتریشی و ایرفلون نیز امکان پرواز به لتونی با یک توقف وجود دارد.

 برای ورود به کشور لیتوانی نیاز به ویزای شینگن لیتوانی دارید. جهت اخذ http://sitevisa.com/the-time-of-the-lithuanian-embassy/ به صورت فوری و تضمینی از خدمات وب سایت ویزای شینگن ما استفاده نمایند.

گردآوری: ویزای شینگن sitevisa.com


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی