آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

وردپرس سبز ، دانلود آخرین ورژن بیش از 245 افزونه و قالب برتر وردپرسی

افزودن به علاقه مندی
داشتن یک وبسایت کارآمد و قدرتمند یکی از ابزارهای بسیار مهم و کلیدی برای پیشرفت و توسعه یک کسب و کار محسوب می شود.

کسب و کار آنلاین

مهمترین هدف هر کسب کارآنلاین و یا یک فروشگاه اینترنتی فروش بیشتر محصولات و خدماتش است.

کسب وکار آنلاین

با استفاده از افزونه های فوق العاده قدرتمند و حرفه ای وردپرسی بدون نیاز به حتی یک خط کدنویسی پیشرفته ترین و قدرتمندترین استراتژی ها ی بازاریابی و افزایش فروش را برروی کسب و کار آنلاین و فروشگاه اینترنتی خود اجرا نمائید.



کسب و کار آنلاین

بر اساس آمارهای سایت بسیار معتبر w3techs که وبسایت های فعال در اینترنت را مونیتور کرده و تکنولوژی های بکار رفته در آنها را تجزیه و تحلیل می کند در حال حاضر بیش از ۳۱.۹% از کل وبسایت های جهان با وردپرس طراحی و ایجاد شده اند و همچنین سهم وردپرس از بازار سیستم های مدیریت محتوا حدود ۶۰% است.

کسب وکار آنلاین

وردپرس این امکان را به شما می دهد هر نوع ایده ای را که در ذهن برای رشد و موفقیت کسب و کار آنلاین خود دارید را بسرعت و بدون نیاز به انجام کارهای پیچیده و دانش کد نویسی و بدون وابستگی به شخص دیگری برای توسعه آن راه اندازی و عملیاتی نمائید.
شما تنها با ۳ دقیقه وقت گذاشتن و عضویت در وردپرس سبز صرفه جویی فوق العاده ای در زمان و هزینه های خود خواهید کرد.

چون دیگر نیازی نیست برای پیدا کردن آخرین ورژن و آپدیت های قالب و افزونه مورد نظر خود ساعت ها در سایت های مختلف جستجو کنید و با مراحل متعدد برای دانلود کردن روبرو شوید. و یا اینکه برای هر افزونه و یا قالب هزینه جداگانه بپردازید.

و در واقع فقط با یک عضویت ساده و سریع در وردپرس سبز می توانید . بلافاصله و بصورت یکجا و یکباره به لینک دانلود جدیدترین ورژن چند افزونه و قالب بسیار مهم و کاربردی وردپرس برای همیشه دسترسی داشته باشید. و وبسایت خود را همواره در اوج قدرت و کارایی نگه دارید.


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی