آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

واردات سنگ مرمریت لته با بهترین کیفیت در اسرع وقت

افزودن به علاقه مندی
سنگ مرمریت لته ، انواع سنگ مرمر ، سنگ مرمریت از جمله سنگ مرمریت چهرک ، سنگ مرمریت مشکی نجف آباد ، سنگ مرمریت دهبید کرم و سایر سنگهای ساختمانی دیگر از نمونه محصولات قابل ارائه توسط ما در صنایع سنگ گلدستون میباشد .
سنگ مرمریت لته از معادن منطقه ای بنام لته در ترکیه استخراج میشود از اینرو به نام سنگ مرمریت لته معروف میباشد . این سنگ با رنگ سفید-کرم و خطوطی بر روی آن مناسب برای فضاهای داخلی ساختمان نظیر آشپزخانه ، سرویس های بهداشتی ، لابی هتل ها و مجتمع های مسکونی لوکس و ... میباشد .
سنگبری گلدستون با تولید و عرضه طیف گسترده ای از انواع سنگهای باکیفیت و واردات برخی سنگها که معادن آنها در کشور وجود ندارد نظیر سنگ مرمریت لته در خدمت هموطنان خود میباشد .
زیبایی خیره کننده این سنگ یکی از عوامل تقاضای روزافزون آن برای عرضه میباشد . سنگبری گلدستون با تجربه ای طولانی در زمینه تولید ، عرضه و واردات انواع سنگها خارجی یکی از مجرب ترین و پیشرفته ترین سنگبریهای اصفهان با چهار دهه فعالیت در زمینه سنگبری بهترین محصولات خود را با بالاترین کیفیت و نازلترین قیمت به مشتریان خود ارائه میدهد .
جهت سفارش سنگ مرمریت لته به سنگبری گلدستون و دریافت راهنمایی و انتخاب این سنگ یا دیگر محصولات سنگی تولیدی یا وارداتی توسط این سنگبری کافیست با شماره های آن تماس گرفته و یا به وب سایت آن مراجعه نمایید .


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی