آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

واردات انواع سنگ خارجی باکیفیت و کم نظیر توسط سنگبری گلدستون

افزودن به علاقه مندی
سنگ خارجی به کلیه سنگهایی اطلاق میشود که از طریق واردات از کشورهایی نظیر اسپانیا ، ترکیه ، ایتالیا ، چین و ... داخل ایران میشود .
سنگ مرمریت امپرادور ترکیه ، سنگ امپرادور اسپانیا ، سنگ مرمریت مارمارا ، سنگ مرمریت کاپوچینو و ... از جمله سنگهای خارجی محسوب میشوند که توسط سنگبری باسابقه و معتبر گلدستون مطابق با نوین ترین روشهای حمل و نقل در پالت هایی بسته بندی و در کانتینر قرار داده شده و پس از گذراندن مراحل گمرکی در کارخانه تخلیه و جهت فروش و بارگیری به سراسر کشور آماده میشود .
سنگبری گلدستون کلیه سفارشات سنگهای خارجی را بدون محدودیت در زمینه واردات پذیرفته و با بالاترین کیفیت و نازلترین قیمت در کوتاهترین زمان ممکن در اختیار مشتریان خود قرار میدهد .
جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص واردات سنگهای خارجی همچنین مشاهده طرحهای شکیل و خیره کننده انواع سنگ و استعلام قیمت کافیست با شماره های سنگبری مدرن و تخصصی گلدستون تماس گرفته و یا به وب سایت ان مراجعه نمایید .


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی









آگهی های مشابه مصالح ساختمانی