آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

هود آزمایشگاهی در انواع مختلف در شرکت بایرمن

افزودن به علاقه مندی
برای سفارش انواع هود آزمایشگاهی کافیست با شرکت بایرمن تماس بگیرید.
از هود آزمایشگاهی برای جلوگیری از انتشار آلودگی در هوا که نتیجه تجزیه مواد شیمیایی در آزمایشگاه است استفاده میشود. برخی از انواع هود آزمایشگاهی که توسط این شرکت مطابق با نوین ترین استانداردهای جهانی ساخته میشود عبارتند از هود کانوپی، هود لامینار، هود بازویی، هود شیمیایی، فیوم هود، هود میکروبی و... که شرکت بایرمن در ساخت هر یک از انواع هود آزمایشگاهی از بهترین مواد اولیه استفاده کرده و با این کار به طول عمر تجهیزات آزمایشگاهی خود می افزاید.
این شرکت علاوه بر تولید انواع هود آزمایشگاهی برخی دیگر از تجهیزات آزمایشگاهی را نیز ساخته و به مشتریان خود ارائه میدهد که برخی از آنها عبارتند از انواع شیرآلات آزمایشگاهی، انواع سینک آزمایشگاهی، انواع میزبندی آزمایشگاهی، سکوبندی آزمایشگاهی در دو نوع یکطرفه و دو طرفه، فن آزمایشگاهی، میز توزین، کمد آزمایشگاهی و...
برای مشاهده انواع هود آزمایشگاهی قابل ارائه توسط شرکت بایرمن و سفارش نوع مورد نیاز خود میتوانید با شماره های شرکت بایرمن تماس گرفته و یا به وب سایت آن مراجعه نمایید.


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی









آگهی های مشابه تجهیزات پزشکی - آزمایشگاهی