آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

هوادهی در پالایش های نوین قیر

افزودن به علاقه مندی
در فرایند نوین پالایش قیر دمیده که طی آن یک یا مخلوطی از چند خوراک قیر بر اثر تماس با حجم متناسبی از هوا در محدوده دمایی مشخص تحت فشار لازم به قیری با خواص بهبود یافته تبدیل می شود. گاهی اوقات این فرآیند را اکسیداسیون قیـــر(Asphalt Oxidation) و محصول آن را قیــــر اکسیده ( Oxidized Asphalt ) می نامند، لیکن عبارت های هوادهی Air Blowing و قیر دمیده Air Blowing Asphalt نامناسب ترند، زیرا معلوم شده است آنچه رخ می دهد هیدروژناسیون و پلیمریزاسیون است و اکسیژنی به محصول اضافه نمی شود مگر به مقدار بسیار ناچیز
از نظر شيميايي، فرآيند اکسيد شدن تسريع شده در برج دمنده با دي هيدروژنه شدن يعني خارج ساختن اتم هاي هيدروژن موجود درخوراک وپيوند آن با اكسيژن هوا به صورت مولکول هاي آب گازي، مولکولهاي هيدروکربن زنجير مانند طويل را طويلتر مي سازد. هم چنين بعضي مولکول ها هيدروکربن سبک را تقطير مي نمايد. دميدن پيوسته، ساختمان «ژلي» و رابري(لاستيكي) در خوراک ايجاد مي کند و تعداد مولکولهاي هيدروکربن طويل شده(آسفالتن) را افزايش مي دهد که با کسب خصوصيات دلخواه در قير پوشش بام يعني با استحکام و سفتي بيشتري همراه است.
طلاعات بیشتر در سایت


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی