آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

همکاری وبسایت آموزشی با فروشگاه کتاب درسی و کمک درسی

افزودن به علاقه مندی
سلام،

یک وبسایت آموزشی (به دلیل احترام به قوانین نام نمیبریم!) قصد داریم با یک فروشگاه کتاب همکاری کنیم! که به صورت درصدی و توافقی از فروش آنلاین کتاب خواهد بود؛ همچنین برای هرگونه تخفیف و.. به توافق خواهیم رسید.

به یک فروشگاه کتاب معروف و معتبر از تهران (ترجیحا انقلاب یا ولیعصر یا صادقیه و اطراف آن ها) جهت همکاری در فروش و ایجاد روش های نوین نیاز می باشد.

همچنین هزینه ارسال - هزینه استخدام طراحین سایت و سیستم حسابداری سیستم آموزشی کاملا بر عهده این گروه آموزشی می باشد. ضمنا این فروشگاه باید تراکت های سایت اینترنتی را پخش کرده همچنین نام این فروشگاه در وبسایت درج شده و نحوه همکاری با شما کاملا شرح داده میشود.

تمامی کار ها و محاسبه درصد ها با ارائه فاکتور های خرید فروشگاه انجام خواهد شد.

این تیم شامل توسعه دهندگان اینترنت و تیم آموزشی می باشد و حسابداری آن به صورت آنلاین و بر اساس موجودی کالا انجام می شود.

همچنین یک گروه تلگرامی ایجاد خواهد شد که در آن لیست فاکتور ها بلافاصله پس از هر سفارش اعلام می شود.

هر روز در یک یا دو نوبت به فروشگاه مراجعه خواهد شد وکتاب ها دریافت خواهد شد.

فروشگاه مورد نظر ضمانت پرداخت زرین پال دارد و بعد از همکاری نماد اعتماد نیز خواهد گرفت.


درضمن درحال حاضر تا مبلغ 1% در حال حاضر جهت پرداخت الکترونیکی از فروش کم می شود؛ که به زودی با اتصال به درگاه مستقیم بانک رفع می شود.


باتشکر


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی