آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

همه چیز در رابطه با کاشت ریش و سیبیل

افزودن به علاقه مندی
.کاشت ریش و سبیل با موی طبیعی یک روش درمانی است که معمولاً برای مردانی که از مقطعی بودن یا خالی بودن موی صورت خود شامل ریش و سبیل رنج می برند، مورد استفاده قرار می گیرد

از بین رفتن موهای صورت می تواند ریشه ارثی داشته باشد یا در نتیجه جراحت های حاصل از انجام عمل جراحی، سوختگی یا سایر انواع تصادف ها ایجاد شده باشد. برای بعضی مردان، داشتن ریش پر پشت یا سبیل یک علامت

.از مرد بودن و قدرت محسوب می شود
با کاشت ریش و سبیل طبیعی ،چنانچه وضعیت ریش در بین بسیاری از مردان جوان از اهمیت خاص برخوردار است. در این حالت داشتن موهای صورت سالم و بدون نقص می تواند یک ظاهر مناسب برای مرد در چشم زنان ایجاد کند و به همین خاطر وضعیت ریش و سبیل مردان برای اعتماد به نفس و نحوه نمایش وضعیت آنها به دیگران از اهمیت خاص برخوردار است. به هر حال، گاهی اوقات مردان دارای ریش و سبیل با تراکم مورد نظر خود نیستند.

فهرست مطالب

1 کاشت موی ریش و سبیل برای مردان

2 علت مشکل

3 روش های درمان

4 نحوه کاشت ریش و سبیل با استفاده از روش FUE

5 مزایا

6 نتایج درمان

کاشت موی ریش و سبیل برای مردان

کاشت ریش و سبیل و بطور خاص ترمیم موی ریش و سبیل در سال های گذشته افزایش زیادی در بین مردان در سراسر جهان پیدا کرده است. بطور خاص در انگلستان به تنهایی ۴،۵۰۰ مرد از روش درمانی کاشت مو برای افزایش تراکم و پر پشتی موی صورت خود استفاده کرده اند. اگر موهای صورت شما کم پشت هستند، ممکن است زخم های خاص در محل رویش موی صورت شما وجود داشته باشد، کاشت ریش طبیعی در محل آسیب دیدگی می تواند تنها راهکار دائم برای پرپشت کردن ریش و سبیل و درمان مشکل شما باشد.

کاشت سبیل و ریش یک روش درمان تخصصی است که نتایج حاصل از آن به شدت وابسته به تجربه و مهارت جراح انجام دهنده این درمان دارد. در این مرکز متخصصان کاشت موی صورت وجود دارند که دانش و تجربه کافی در انجام این کار برای همه بیماران دارای شرایط مختلف ظاهری و نژادی دارند.

در کلینیک های رویان مو سلامت ، به منظور هر چه طبیعی تر به نظر رسیدن نتایج، الگوی رشد موهای طبیعی بیمار بررسی می شود و پس از آن طرحی از الگوی کاشت ریش و سبیل وی تهیه می شود، بدین ترتیب نتایج حاصله بیشترین شباهت ممکن را خواهد داشت.

علت مشکل

رشد موهای صورت و مشکلات مربوط به آن می تواند در نتیجه مسائل ژنتیکی یا جراحت های وارد شده ایجاد شوند. در یک مطالعه انجام شده در سال های اخیر بیش از ۴۵ درصد مردان از وضعیت رویش موی ریش و سبیل خود ناراضی بوده اند. این موضوع در حالی است که در بسیاری از فرهنگ ها، موی صورت نشانه پرستیژ و مردانگی فرد است.

به این ترتیب امروزه بسیاری از مردان به دنبال اصلاح وضعیت موهای صورت خود هستند. امکان رشد کامل و دارای تراکم کافی موهای ریش و سبیل به صورت دلخواه یا وضعیت رشد موهای صورت می تواند ظاهر فرد را تغییر داده و نشان دهنده شخصیت مورد نظر فرد باشد.

روش های درمان

ترمیم موهای ریش و سبیل می تواند بر روی همه افرادی که دارای مشکل خاص در این حوزه هستند انجام شود. این روش درمانی با کاشتن ریشه های موی برداشته شده از ناحیه پشت گوش (ناحیه بالای گردن که دارای موهای نازک است) یا نواحی بالای گوش انجام می شود.

روش FUT یک تکنولوژی درمانی جدید است که در آن پیازهای مو از ناحیه اهدا کننده گرفته می شود و سپس از میکروسکوپ برای ایجاد صدها پیوند سالم بسیار کوچک و دارای ظاهر طبیعی برای کاشت در نواحی مورد نیاز استفاده می شود. در روش های FUT زخم های ایجاد شده در ناحیه اهدا کننده در سطح حداقل است و به این ترتیب امکان رشد مو از بافت دارای جراحت وجود دارد و می توان مطمئن شد نواحی اهدا کننده با مشکل .از دست دادن مو روبرو نخواهند شد

برای مثال، کاشت ریش تنها بر روی چانه که در اصطلاح به آن ریش بزی می گویند نیازمند کاشت تعداد ۱،۵۰۰ پیاز مو است، در حالی که بازیابی ریش کامل به کاشت ۴،۰۰۰ پیاز مو نیاز دارد.

برای شروع درمان جراح نواحی اهدا کننده مو را در قسمت پهلو یا پشت سر مشخص می کند. از این نواحی برای برداشتن پیاز مو جهت کاشتن در نواحی ریش، سبیل و اطراف صورت استفاده می شود. در این حالت معمولاً از موهای نازک تر برای کاشت مو استفاده می شود و برای استخراج پیازهای موی مورد نیاز معمولاً از موهای اطراف سر استفاده می شود. اگر بیمار تاس بوده یا کاملاً بی مو باشد، ممکن است برای کاشت مو از پیازهای موی سایر نقاط بدن همچون ناحیه سینه به عنوان ناحیه اهدا کننده استفاده شود.

کاشت موی ریش و سبیل می تواند نتایج دائمی برای بیمار به همراه داشته باشد و با استفاده از این روش می توان پیازهای مو را در نواحی مورد نظر بیمار کاشت و ظاهر مطلوب را برای وی ایجاد کرد. پیازهای مو در ناحیه ریش و سبیل همگی به صورت جداگانه رشد می کنند و این موضوع به این معنی است که برای دستیابی به نتایج طبیعی لازم است هر پیاز مو به صورت جداگانه کاشته شود و برای کاشت آن جهت قرارگیری صحیح آن در مجاورت موهای کنار مورد توجه دقیق قرار گیرد.
تماس با ما:
تهران-پاسداران-میدان هروی
۴۱۹۳۶ - ۰۲۱
https://royanmoo.com


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی