آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

هم زیبایی هم کارایی با حوله خشک کن های هیمورا

افزودن به علاقه مندی
سیستم های حوله خشک کن می توانند به عنوان تکنولوژی ای مدرن، جایگزین سیستم های گرمایشی سنتی شوند.

آنچه که مسلم است در ساخت و دیزاین بسیاری از ساختمان‌ها، حوله خشک کن ها از موارد مهم به شمار می روند. این سیستم ها، علاوه بر خشک کردن حوله و سایر منسوجات، می توانند دمای محیط را بالا برده و کنترل نمایند، از رطوبت بالای محیط و قارچ و کپک زدگی جلوگیری کرده و زیبایی محیط حمام، آشپزخانه یا … را دوچندان نمایند. حوله خشک کن ها محدود به حمام نسیتند و به جرات می توان گفت همه کاره اند! می توانید از این دستگاه ها در آشپزخانه، ورودی ساختمان، انباری ها، زیر زمین یا حتی در اتاق خوابتان نیز استفاده نمایید.

مزایای حوله خشک کن ها:

1-جنس آن ها از استیل 304 استنلیس استیل بوده و در هر شراطی آب و هوایی می توان از آن ها استفاده کرد و به هیچ عنوان پوسیده نشده و زنگ نمی زنند.

2-هیچ گونه فرایند شیمیایی در ساخت آن ها استفاده نگردیده و تحت فشار 10 بار هوا تست می شوند.

3-زود گرما را به خود گرفته و دیر از دست می دهند. طول عمر بالایی دارند و رسوبات بالای آب به هیچ عنوان به آن صدمه ای نمیزند.

4-نسبت به رادیاتور های فولادی و آلمینیومی که همیشه دچار پوسیدگی و سوراخ شدن هستند، مقاوم ترند.

5-از نظر اقتصادی نسبت به محصولات تولید شده در خارج کشور بسیار مقرون به صرفه بوده تا جایی که حدود 50 درصد تفاوت قیمت دارند.

 

گروه صنعتی هیمورا از حسگر های جریان و سنسور های ضد اتصال در سیستم حوله خشک کن های خود استفاده کرده است و همیشه تلاش بر این بوده که دستگاه های تولیدی این شرکت در بهترین حالت ممکن و به شکل خاص باشند.


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی









آگهی های مشابه گرمایشی - سرمایشی