آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

هتل ارگ مشهد

افزودن به علاقه مندی
هتل ارگ مشهد واقع در خيابان امام رضا - نبش خیابان امام رضا 11 با فاصله 10 دقيقه پیاده تا حرم یکی از هتل های تک ستاره نوساز در مشهد مقدس می باشد.
هتل ارگ مشهد در سال 1390 در 4157 متر زیر بنا در 7 طبقه و 78 واحد در پلان های 2 تخت، 3 تخت، 4 تخت و 5 تخت احداث گردید. و در سال 1397 به طور کامل نوسازی گردید. ظرفیت کل هتل ارگ 215 نفر می باشد.
طبقه زیر زمین هتل شامل 220 متر سالن غذا خوری و 160 متر آشپزخانه ، سرد خانه و انباری می باشد. هتل مجهز به آسانسور و امکانات مناسب معلولین می باشد.
همچنین مهمانان عزیز هتل ارگ دسترسی بسیار آسانی به خط اتوبوس تندرو که در خیابان امام رضا واقع شده است دارند . ایستگاه اتوبوس روبروی هتل قرار دارد.
فاصله هتل ارگ تا حرم با اتوبوس حدود 4 دقیقه است.

قانون خردسال : هزينه اقامت براي کودکان زير 3 سال رايگان و 3 تا 6 سال در صورت عدم استفاده از تخت نيم بها و بالاي 6 سال نفر اضافه محاسبه مي شود.

فاصله تا حرم: 10 دقیقه پیاده

امكانات هتل ارگ مشهد: سیستم اعلام و اطفاء حریق - آسانسور - رستوران و آشپزخانه مرکزی - لاندری - آنتن مرکزی - اینترنت پرسرعت بی سیم - صندوق امانات - لابی بزرگ و شیک - کافی شاپ - نمازخانه

امكانات واحد ها: تلویزیون متصل به آنتن مرکزی - یخچال - حمام - سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی - مبلمان - قفل درب کارتی
تلفن رزرو: 05133660642


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی