آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

هاستینگ سرورپارس

افزودن به علاقه مندی
serverpars
03119515432
اصفهان
‪دوشنبه، ۷ مرداد ۱۳۹۲‬
26 بار

سرورپارس نماینده رسمی شرکتها و سازمانهای معتبر عرضه کننده نام های اینترنتی است و با بهره گیری از تجربه چندین ساله خود در زمینه ثبت دامنه ، همه تلاش خود را در جهت حفاظت از هویت اینترنتی مشتریان خود و عرضه خدمات با کیفیت به آنها معطوف کرده است. همچنین سرورپارس خدمات هاستینگ خود را در دو پهنه لینوکس و ویندوز ارائه می دهد و صاحب تجربیات ارزشمندی در ارائه خدمات هاستینگ در این دو سیستم عامل می باشد
میزبانی وب ، ثبت دامین و خدمات جانبی آن ، از فعالیتهای اصلی سرورپارس می باشد که با ارایه خدمات 24 ساعته فنی به چندین هزار وب سایت فارسی به عنوان یک کارنامه موفق ، سرورپارس را در بین شرکتهای برتر ارایه کننده خدمات میزبانی (هاستینگ) در ایران قرار داده است. میزبانی علمی ، پشتیبانی فنی ، انتخاب بهترین دیتاسنتر ها با بستر مخابراتی بسیار قوی و بهره گیری از فن آوری روز دنیا در این زمینه ، رمز موفقیت شرکت در این فعالیت بوده است.
هم اکنون این مجموعه شامل 6 واحد جداگانه خدمات وب ، خدمات اینترنت ، تولید نرم افزار ، طراحی و اجرای شبکه های کامپیوتری ، طراحی و چاپ ، واردات نوت بوک می باشد و با گردآوری این بخشها تحت نامی یکسان سعی در ارائه کامل خدمات IT به سازمان ها و نهادهای دولتی ، شرکتهای خصوصی و اشخاص دارد.
www.serverpars.com


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی