آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

نمایندگی فروش و تعمیرات آیفون تصویری کوماکس در غرب تهران

افزودن به علاقه مندی
مرکز مجاز کوماکس ایران نماینده فروش و خدمات پس از فروش محصولات کوماکس در سال 1381 تاسیس گردید ، هدف مرکز مجاز کوماکس ایران ارتقاء سطح کیفی خدمات پس از فروش در صنعت آیفون تصویری میباشد . شرکت کوماکس با راهنمایی و مشاوره در محل ، شرایط را برای خرید مشتریان متناسب با نیاز ساختمان فراهم می نماید . مرکز مجاز کوماکس ایران با جذب کادری مجرب و متعهد در امور فروش و خدمات پس از فروش تمام تلاش خود را برای جلب رضایت مشتریان نموده و با بالا بردن آگاهی و اطلاعات مشتریان در زمینه سیستم های اتوماسیون ساختمان گامی در جهت پیشبرد اهداف خود برداشته .

مرکز مجاز کوماکس ایران اینک با بیش از 50 پرسنل فعال با داشتن 3 شعبه در تهران توانسته با اتکا به دانش روز و نیروی انسانی توانا و همچنین ارائه خدمات گسترده و آنلاین در میان نمایندگان و شرکت های دخیل متمایز گردد .

کوماکس با تنوع فوق العاده ی محصولات توانسته نظر مشتریان خود با سلیقه های گوناگون را جلب نماید و امکاناتی نظیر طراحی زیبا و چشمگیر ، ارتباط داخلی بین واحدها ، ارتباط با نگهبانی ، حافظه داخلی ، قابلیت افزایش دوربین و با قابلیت های نرم افزاری همگام با تکنولوژی روز در صنعت آیفون تصویری برای خود نامی ماندگار ایجاد نماید


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی