آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

نمایندگی فروش محصولات سامسونگ

افزودن به علاقه مندی
نمایندگی رسمی سامسونگ آماده ارائه تمام محصولات سامسونگ شامل لوازم خانگی، صوتی و تصویری، گوشی موبایل، تبلت، مانیتور صنعتی، دوربین و لوازم جانبی اورجینال با گارانتی میباشد.
همراهان همیشگی محصولات سامسونگ، نمایندگی رسمی سامسونگ برای راحتی کار شما عزیزان و صرفه جویی در زمان و هزینه شما وب سایت http://www.samsung-ir.com/ را راه اندازی نموده تا شما خریداران محترم برای خرید محصولات سامسونگ و مشاهده اطلاعات و مشخصات فنی محصولات به سایت http://www.samsung-ir.com/ مراجعه نمایید و یا میتوانید با شماره های دفتر مرکزی 41706 – 86086010 تماس گرفته و محصول مورد نظر خود را سفارش دهید. اگر قصد خرید حضوری محصولات سامسونگ را دارید میتوانید به شعب ما: مگا استور سعادت آباد (فروش کلیه محصولات سامسونگ-88697020)، برج نگار ونک (موبایل و تبلت -88647891) و کوروش ستاری (موبایل و تبلت-44971382) مراجعه نمایید. برای خرید مانیتور های صنعتی و تجاری نیز میتوانید با شماره 86086010 (داخلی 105) تماس بگیرید و سفارش خود را در کمترین زمان ممکن تحویل بگیرید.
نمایندگی رسمی سامسونگ این امکان را برای مشتریان محترم محصولات سامسونگ فراهم آورده است تا با کارمزد کم، شرایطی آسان و استثنایی به صورت قسطی تمام محصولات سامسونگ( به جز مانیتور های صنعتی) را با شرایط ذکر شده در سایت خریداری نمایند.


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی









آگهی های مشابه صوتی - تصویری