آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

نمایندگی سیگواریس

افزودن به علاقه مندی
نمایندگی سیگواریس سالهاست که در ایران معتبرترین و با کیفیت ترین مارک جوراب واریس دنیا را ارائه می نماید. ازاینرو ماهان مدیکال به عنوان نمایندگی فروش محصولات سیگواریس سوئیس امکان بهره مندی مشتریان از مشاوره کارشناسان با تجربه در خصوص انتخاب بهترین و مناسب ترین نوع جوراب واریس متناسب با بیماری واریس فرد مبتلا ، همچنین امکان خرید آنلاین انواع جوراب واریس در سایزها و مدل های متفاوت از دیگر مزایای استفاده از سامانف فروش ماهان مدیکال می باشد.

با توجه به شواهدی که در تاریخچه علم پزشکی وجود دارد، فشار درمانی یکی از متدهای رایج جهت درمان بیماری های مختلف بوده و از قرون گذشته از این روش در بسیاری از بیماری ها از جمله درمان بیماری واریس استفاده می شده است.

در سال 1848 اولین بیماری که با جوراب ها ی الاستیکی درمان شد فردی به نام William Brown بود که در پی آن فردی به نام Ganzoni، کمپانی Ganzoni را در سوئیس تاسیس نمود، که تولید کننده انواع بانداژهای الاستیکی و جوراب های درمانی الاستیکی بود؛ سپس در سال 1950 Dr Karl Sigg مدرنیزه کردن جوراب های درمانی را ابداع کرد که با کمک Ganzoni منجر به تولید جوراب هایی مدرن با الیاف جدید و به شكل امروزى جوراب واریس در سال 1990 گردید. از آن پس این کمپانی به نام Sigvaris نامیده شد.

امروزه کمپانی Sigvaris AG بزرگترین کمپانی تولید کننده جوراب های درمانی و پیشگیری واریس درجهان می باشد و با تولید جوراب های جدید علاوه بر درمان موثر بیماران به زیبایی و ظاهر جوراب هم اهمیت خاصی داده است.

دفتر مرکزی: تهران، بلوار میرداماد، شمس تبریزی جنوبی، کوچه رامین، پلاک 16


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی









آگهی های مشابه تجهیزات پزشکی - آزمایشگاهی