آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

نمایندگی آموزشی رباتیک

افزودن به علاقه مندی
امروزه یکی از نیازهای اساسی کشورها تولید علم و پژوهش و نیز کاربردی کردن علوم در صنعت است.بسیاری از پیشرفتهای اقتصادی یک کشور با گسترش علوم نوین صورت گرفته است.
از مهمترین این علوم رباتیک است که به ساخت انواع دستگاههای الکترونیکی هوشمند می پردازد.
ربات به هر وسیله الکترومکانیکی اطلاق می شود که دارای هوشمندی باشد خواه این وسیله دارای ابزار متحرک باشد و خواه ثابت.
امروزه تمامی کارخانه های مدرن به رباتیک و اتوماسیون مجهز می باشند.
نکته مورد بحث ما آنست که چگونه می توان این علم را در یک کشور گسترش داد.
زمانی می توان انتظار داشت یک علم در یک کشور گسترش اساسی و اصولی یابد که نگاهی جامع به آن داشته باشیم و آن علم را در کشور خود نهادینه نماییم و نهادینه شدن یک علم نهادینه نمی گردد مگر آنکه مردم جامعه از سنین کودکی با آن انس بگیرند. نمونه های پیشرفت کشور خود را بررسی نمایید. خواهید دید در بخشهایی که از سنین کودکی بر جامعه آموزش داده شده است موفقیتها به مراتب بیشتر بوده است.
از آنجا که رباتیک یکی از علوم بسیار دشوار می باشد و مباحث آن در دانشگاهها تدریس می گردد در نگاه اول آموزش آن در سنین کودکی غیر ممکن به نظر می آید.
شرکت صنایع رباتیک آراد با بهرهگیری از نیروهای متخصص دانشگاهی این رشته توانسته رباتهای کمک آموزشی با قابلیتهای متفاوت تولید نماید.
رباتهای تولیدی این قابلیت را به افراد می دهند که به صورت جمعی و حتی فردی آموزش رباتیک را همراه با ربات کمک آموزشی و نیز سی دی آموزشی همراه بسته آموزشی بیاموزند و حتی می توانند از آن به عنوان یک وسیله سرگرم علمی استفاده نمایند.
در همین راستا ازعلاقه مندان به رباتیک در شهرهای مختلف کشور, دعوت به همکاری میشود.
جهت کسب اطلاعات بیشتر باشماره زیر تماس حاصل نمایید:
حسن زاده 09364257755
آدرس سایت شرکت : www.saha-co.com




آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی