آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

نمای آلومینیوم پانچ شده

افزودن به علاقه مندی
نمای آلومینیوم پانچ شده چیست:
نمای ساختمان از مهم ترین بخش های طراحی معماری است. یکی از جدید و متفاوت ترین طرح نمای ساختمان نمای ورق های پانچ شده است که این ورق ها توسط دستگاه های صنعتی با ایجاد پانچ هایی با قطرها و تعداد مختلف ایجاد می شود. این ورق ها از ورق های فولادی ، آلومینیومی و برنجی با ضخامت های مختلف بنا به نوع کاربرد، ساخته می شود و از آن ها در نمای ساختمان استفاده می شود. نمایی که با کاربرد این ورق ها ساخته می شود نمای آلومینیومی پانج شده نامیده می شود.ورق های پانچ زیپ پانل نیز برای سقف و نمای ساختمان استفاده می شوند که علاوه بر ایجاد نمای زیباتر دارای مزایای بسیار زیادی هستند که به نعدادی از آن ها اشاره می کنیم.
مشخصات فنی و اجزای تشکیل دهنده ی نمای پانچ شده:
1) اسپیسر امگا
2) ترمال
3)کلیپس
4) پروفیل آلومینیومی زیپ پانل به صورت پانچ
مزایای استفاده از نمای آلومینیوم پانچ شده :
1)- وزن سقف ها در ساختمان های تجاری وصنعتی کاهش می یابد.
2)- انعکاس صدای راه رفتن در داخل ساختمان را کاهش می دهد.
3)- نمای زیبا و متفاوتی را به ساختمان های مسکونی و تجاری می بخشد.
4) ورق های پانچ شده بهره وری انرژی در ساختمان ها را بهبود می بخشد.
موارد مصرف ورق های پانچ شده:
ساخت سقف و سایه بان، طراحی نمای ساختمان، طراحی مدرن، نماکاری ساختمان، نمای آلومینیومی، نمای ساختمان مدرن، پوشش ستون ها،حفاظ کشی، مصارف دکوراتیو،پوشش سقف و دیوار کالزیپ،ساختمان های تجاری و مسکونی،پوشش زیپ پانل,پوشش سقف ونما،پوشش سقف مناطق حساس نظامی،پوشش سقف کالزیپ/کلزیپ،آبرو استادیوم های فضای باز یا بسته،تولید صنایع فلزی و صنایع دکوراسیون، پروژه های صنعتی ، ساختمانی ، بهداشتی ، پتروشیمی، ورزشی ، کشاورزی ، حفاظ نیروگاه های برق،حفاظ دکل های مخابراتی، حفاظ اماکن ورزشی درب های پارکینگ ها ، ورودی منازل و انباره، خطوط تولید مواد غذایی و کشاورزی، سقف و دیواره های آسانسور،ایستگاه های اتوبوس

راههای ارتباط جهت مشاوره:
تلفن:04133272581-04133272582-04133272584
موبایل:09141192459
فاکس:04133322884
لینک اینستاگرام: @zippanel96
وبسایت: www.zippanel.ir
کانال تلگرام: t.me/zippanel/96


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی









آگهی های مشابه خدمات ساختمانی