آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

نماشوی Lewi Purastart mini

افزودن به علاقه مندی
شرکت توسعه صنعتی ابراهیم با سابقه درخشان 25 ساله با اخذ نمایندگی انحصاری برند های معتبر دستگاه های نظافت صنعتی و شستشو از کشورهای آلمان ، ایتالیا و اتریش، آماده ارائه تجهیزات نظافتی به مراکز صنعتی، تجاری، اداری و .. می باشد. نماشوی ها از جمله این تجهیزات می باشند که بطور تخصصی جهت شستشوی نما و شیشه بکار می روند. نماشوی Lewi Purastart mini با ساختار منسجم و کارایی بالا یکی از این دستگاه هاست که توسط شرکت ابراهیم عرضه می شود. این نماشوی دستگاهی مقرون به صرفه است که توسط شرکت آلمانی Lehman تولید شده است. به جهت استفاده از سیستم تصفیه آب در این دستگاه، آب خالص به شیشه پاشیده شده و از بوجود آمدن لکه جلوگیری می نماید. همچنین آب خالص، قادر است به خوبی آلودگی ها را از بین برده و کیفیت شستشوی عالی ارائه دهد.
بخش های مختلف نماشوی Lewi Purastart mini
• مخرن فیلتراسیون
مخزن 12/5 لیتری حاوی بستر رزین برای رسوبگیری آب و خارج نمودن املاح سخت آن. با حذف املاح سخت از آب، مشکل برجای ماندن لکه بر روی شیشه پس از شست و شو برطرف می گردد.
• لنس تلسکوپی
سامانه Lewi Purastart mini در حالت استاندارد همراه با یک لنس تلسکوپی 4 بخشی (150×4) مجموعا به طول 6 متر ارائه می گردد. این لنس دارای کیفیت بالا و بسیار پایدار می باشد و امکان کار کردن سریع و ایمن را حتی تحت فشارهای بالا فراهم می نماید. با استفاده از این لنس انجام عملیات تا ارتفاع 6 متری مستقیما از سطح زمین و بدون نیاز به نردبان امکان پذیر می باشد. همچنین امکان افزایش ارتفاع کار به حداکثر 9 متر وجود دارد و بنا به درخواست مشتری لنس های مربوطه قابل ارائه می باشد.
• برس شستشو
برس 30 سانتیمتری دارای پیچ 1/4 اینچ. این برس از الیاف کاملا مقاوم و با کیفیت تولید شده است.

• مفصل آلومینیومی
مفصل آلومینیومی برای اتصال برس به لنس تلسکوپی. با قابلیت تنظیم زاویه و انتقال آب

***********************************************************
شرکت توسعه صنعت و بازرگانی ابراهیم
آدرس: تهران- بالاتر از میدان ولی عصر- کوی دانش کیان- پلاک23
تلفن : 02188921020
نمابر: 02188890629
همراه: 09123365745
وبسایت : www.ebrahim.ir
ایمیل : info@ebrahim.info


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی