آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

نقاشی,نقاشی ساختمان

افزودن به علاقه مندی

به صنایع تولیدی و خدماتی بهینه ساز خوش آمدید :

اکنون که صفحه نقاشی ساختمان بهینه ساز را مشاهده می کنید حتما در جستجوی بهترین شرکتی که در زمینه نقاشی ساختمان تبحر خاصی دارد یا اینکه حداقل کار تمیز به شما مشتریان عزیز تحویل و قیمت مناسب ارائه دهد می گردید.

صنایع بهینه ساز با افتخار اعلام می دارد که در زمینه نقاشی رنگ روغنی، نقاشی رنگ پلاستیک، نقاشی رنگ اکریلیک(بی بو)، در تمامی نقاط تهران و شهرستان ها خدمات نقاشی ساختمان، نقاشی نمای ساختمان، نقاشی ویلا، نقاشی روی گچ، نقاشی خانه های نوساز و کلنگی و غیره را می پذیرد.



قیمت نقاشی ساختمان :

قیمت نقاشی ساختمان از متری 6000 تومان شروع می شود و تا متری 10 هزار تومان می رسد. این تفاوت قیمت یرای خانه های نوسازی که گچ کاری شده اند و ابتدا باید بتونه کای گردند( زیرسازی ) و سپس آماده نقاشی گردند می باشد، البته ساختمان هایی که گچ های سقف و دیوار های آنها نم داده و باید ابتدا گچ کاری شده و سپس مراحل کار انجام گیرد نیز به همین ترتیب می باشد.

ساختمان هایی که تمیز باشند، و تعداد ترک های روی دیوار و سقف ها کم باشد و دیوار ها و سقف ها نم نداشته باشند همان متری 6 یا 7 هزار تومان می باشد.



محاسبه متراژ نقاشی ساختمان :

محاسبه متراژ حدودی به اینگونه می باشد که زیر بنای ساختمان در عدد 3 ضرب می شود چون که 2 دیوار و یک سقف می باشد سپس متراژ آشپزخانه و سرویس بهداشتی کسر میگردد و فقط یک نقاشی سقف محاسبه می شود.

در پایان درب های چوبی یا فلزی، پنجره های فلزی، چهارچوب درب ها به صورت متری و جداگانه محاسبه می شود.



آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی









آگهی های مشابه نما

  • vmzinc
    آذربایجان شرقی - تبریز
    3 ساعت