آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

نشست عکاسانه

افزودن به علاقه مندی
دپارتمان سینمای دیجیتال مجمتع فنی تهران نمایندگی ونک، در راستای اهداف فرهنگی آموزشی مجتمع و جهت بالا بردن سطح دانش و بینش در حوزه عکاسی، قصد دارد تا سلسله جلساتی را با عنوان،" پنج شنبه های عکاسانه" برپا نماید. بخش اول این سلسله نشست ها شامل 12 جلسه خواهد بود و از ساعت 16 عصر آغاز می شود و تا ساعت 20 ادامه خواهد داشت. حضور برای عموم علاقمندان این حوزه، ازاد و رایگان است و تفاوتی در حضور هنرجویان سابق و فعلی مجتمع فنی تهران با افراد غیر وجود ندارد. تنها نکته مهم در مورد حضور محدود بودن تعداد افراد شرکت کننده است، علاقمندان عزیز می بایست با شماره تلفن 88889796 داخلی 111 تماس حاصل نمایند یا عبارت na را به شماره 10002000010010 ارسال نمایند تا ثبت نام تلفنی رایگان صورت پذیرد.
مدرس دور اول سلسله نشست های عکاسانه، علیرضا حیدری است. ایشان مدرس دوره های
عکاسی
عکاسی مد
روتوش
و سینمای دیجیتال در نمایندگی ونک و نارمک و ... می باشند.

موضاعات سلسله نشست های عکاسانه:

جلسه اول در تاریخ 96/05/05 با موضوع فلسفه عکاسی، خواستگاه عکاسی، عکاسی و هنر در مجتمع فنی تهران نمایندگی ونک، به آدرس: خیابان ولی عصر(عج) نرسیده به میدان ونک، کوچه 16 گاندی، پلاک 16 برپا می شود.


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی