آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

نرم افزار کاشت مو

افزودن به علاقه مندی
نرم افزار کاشت مو که توسط رویان مو سلامت انتشار پیدا کرده است قابلیت محاسبه ی قیمت کاشت مو را در انواع مختلف کاشت مو نظیر: کاشت ابرو، کاشت ریش ، کاشت مو را دارد. این نرم افزار خدمت نوین دیگری از رویان مو سلامت است که به هدف رضایت شما عزیزان و آگاهی نسبی از قیمت مناسب کاشت مو است.

شما در این نرم افزار می توانید قیمت کاشت موی خود را نظیر: کاشت موی طبیعی، کاشت ابرو و... مشاهده کرده و از قیمت تقریبی آن مطلع گردید.بعد از اولین ورود به نرم افزار موبایل کاشت مو می توانید با وارد کردن اطلاعات خود می توانید وارد قسمت محاسبه ی قیمت کاشت مو بشوید. با کلیک بر روی هر قسمت و با انتخاب نواحی مورد نظر، گرافت مو و... به گام بعدی نرم افزار بروید. در گام بعدی بعد از ورود فیلد های سن، و تیک زدن ضمانت نامه بیمه ایران، پرداخت اقساطی، اتاق عمل VIP و... دکمه ی محاسبه را برای دیدن قیمت تقریبی کاشت مو بزنید.


توجه داشته باشید که با توجه به شماتیک بودن تصاویر داخل نرم افزار، قیمت پیشنهادی صرفا حدودی می باشد و جهت اطلاع از قیمت دقیق حضور شما در کلینیک و معاینه توسط متخصصین مجموعه الزامی می باشد. اگر نیاز به اطلاعات بیشتر درباره ی انواع روش های کاشت مو نظیر: FIT ، FUE ، اطلاع در مورد کاشت موی ارزان قیمت، تخفیف کاشت مو، پرداخت اقساطی کاشت مو و ... را می توانید روی دکمه ی "اطلاعات بیشتر" که در داخل نرم افزار تعبیه شده است، استفاده نمایید.

بدین منظور می توانید برای دانلود اپلیکیشن محاسبه کاشت مو رویان مو سلامت بر روی لینک زیر کلیک کرده و از قیمت مناسب کاشت مو، کاشت ابرو ، کاشت موی مردان، کاشت موی زنان و ... مطلع شوید.
تماس با ما:
خیابان حبیب الهی-روبروی داروخانه غرب تهران
۴۱۹۳۶ - ۰۲۱
https://royanmoo.com


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی