آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

نرم افزار مایکروکت کیا Microcat

افزودن به علاقه مندی
نرم افزار مایکروکت یا همان میکروکت جامع ترین و کاملترین نرم افزار در زمینه شناسایی قطعات بکار رفته در خودروی های کیا میباشد که با کارکرد بسیار آسان یک مجموعه کامل از لیست شماره فنی(با همان پارت نامبر) قطعات کیا را در اختیار شما قرار میدهد.
با صحت کارکرد PNC
به عبارتی دیگر میتوان به این نرم افزار لقب بانک اطلاعاتی قطعات خودروهای کیا را داد که شامل قطعه یابی ، قطعه شناسی و استخراخ شماره فنی یا پارت تامبر قطعات خودروهای کیا میباشد که خودروهای سواری ،شاسی بلند کیا را پشتیبانی میکند.
این نرم افزار با دارا بودن بانک اطلاعاتی کامل خود موقعیت و نقشه های انفجاری تمامی قطعات موجود در این خودرو ها را به شما نمایش داده و شما در پیدا کردن خود قطعات و حتی قطعات مشترک یاری می کند .
کافیست شماره شاسی یا همان VIN نام خودروی مورد نظر خود را وارد نرم افزار کرده سپس تمامی آپشن ها و مشخصات خودرو را مشاهده خواهید کرد (یک نکته اینکه کسانی که میخواهند آپشن های موجود در خودروی خود را پیدا کنند این امکان برایشان فراهم میشود). سپس وارد قسمت های مختلف خودرو در نرم افزار شده و میتوانید قطعات مربوط به آن خودرو را مشاهده و شماره های فنی مربوط به هر قطعه را مشاهده و از آن با امکان تهیه لیست ، خروجی بگیرید.
نرم افزار مایکروکت موجود در دیاگ مارکت از چندین بخش مورد بهینه سازی قرار گرفته و از قابلیت های نصب همزمان بدون خطا و نصب بر روی سخت افزار های 64 بیتی را دارا میباشد.
نرم افزار میکروکت یا مایکروکت شامل تمامی اطلاعات درباره قطعات یدکی و لوازم جانبی خودروست. نقشه‌های موجود در نرم افزار به شما کمک می‌کند تمامی قسمت‌های خودرو را مونتاژ و دمونتاژ (جداسازی) کنید. حتی کوچکترین اجزا خودرو مثل پیچ‌ها در جزئیات بزرگ نمایش داده می‌شوند. بانک اطلاعاتی این نرم افزار شامل تمامی خودروها اعم از سواری، RV، ون و کامیونت‌های تجاری می‌شود.
تنها کافیست کد VIN یا شماره شناسایی خودروی خود را که کدی معمولا 17 رقمی است (نوشته شده در پشت کارت شناسایی خودرو) را وارد کنید و تمامی جزئیات خودروی خود از اطلاعات سازنده، محل ساخت، تاریخ و تا جزئیات کوچکترین قطعات موجود در موتور خودرو را مشاهده کنید.
همچنین از طریق Part Number یا شماره قطعات می‌توانید قطعات مورد نیاز خودر را در خودرو پیدا کنید و یا سفارش دهید.
پایگاه داده این نرم افزار شامل کلیه خودروهای تولید شده در تمامی مناطق جهان اعم از استرالیا، ایالات متحده آمریکا، آمریکای لاتین، اروپا، آسیا و مناطق عمومی یا General می‌شود.
این نرم افزار به شما این امکان را می‌دهد تا مشخصات فنی خودروی خود را با هر مدل و هر سال ساختی به راحتی پیدا کنید و کلیه قطعات داخلی آن حتی قطعات داخلی موتور همراه با کد فنی برای شما قابل مشاهده خواهد بود.
کافیست شما نام قطعه یا کد فنی آن را داشته باشید، میکروکت بقیه کار را برای شما آسان خواهد کرد.
میکروکت اطلاعاتی از قبیل سال ساخت، قدرت موتور، نمایندگی‌های نزدیک به شما، چارت کامل قطعات بیرونی و داخلی خودرو و غیره را در اختیار شما قرار می‌دهد و همچنین سفارش قطعه مورد نیاز شما و دریافت آن از نمایندگی‌های سراسر دنیا، برای شما امکان پذیر می‌شود.
قابلیت‌های کلیدی نرم افزار Microcat:
دارا بودن کامل‌ترین بانک اطلاعاتی خودرو در جهان
جستجو خودرو توسط کد VIN
مشاهده جزئی‌ترین قطعات خودرو
مونتاز و دمونتاژ کامل خودرو
مشاهده Part Number هر قطعه به کار رفته در خودرو
دریافت اطلاعات فنی خودرو نظیر قدرت موتور، گشتاور و غیره
دریافت اطلاعات کلی خودرو نظیر سال ساخت، سری ساخت و کشور سازنده
امکان سفارش یک قطعه خاص از خودرو و تحویل در سراسر جهان

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09128861429 تماس بگیرید


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی









آگهی های مشابه تعمیرات