آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

نرم افزار مایکروکت هیوندای MICROCAT Normal/V6

افزودن به علاقه مندی
مایکروکت V6 نسخه جدید مایکروکت میباشد ، این نرم افزار تحت برنامه Internet Explorer و توسط Local host دیتا ها را به شما نمایش میدهد یعنی اینکه این نرم افزار نیاز به اینترنت ندارد. از قابلیت ها کلیدی این برنامه میتوان به فعال بودن100% بخش جستجوی PNC و Part Number و جستجو بر حسب اسم قطعه نام برد ، قابلیت بسیار کاربردی دیگری که این نرم افزار دارد نمایش کد های قدیمی قطعات (SS)هست ، پارت نامبر بعضی از قطعات مصرفی بدلایلی توسط شرکت تبدیل به پارت نامبر جدید میشوند که در مایکروکت های معمولی امکان نمایش آن وجود نداشت ولی در این نسخه با استفاده از گزینه SS میتوانید پارت نامبر قدیمی قطعات را پیدا کنید.
و یکی از گزینه های دیگر هم باز کردن برنامه در تب های مختلف میباشد ، یعنی شما موقعی که وارد برنامه شدید و یک شاسی را وارد کردید در مایکروکت قدیمی برای وارد کردن شاسی جدید باید از شاسی قبلی خارج میشدید ولی در این نسخه شما نیازی به بستن شاسی قبلی ندارید و با استفاده از گزینه new Session میتوانید پنجره یا تب جدید باز کنید و همزمان چندین شاسی باز شده را داشته باشید.


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی









آگهی های مشابه اتومبیل های شخصی

  • کیا ریو
    کردستان - سنندج
    3 روز و 5 ساعت