آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

نرم افزار GPS تندیس فراهیم- ردیاب خودرو

افزودن به علاقه مندی
شرکت تندیس فراهیم بعنوان یک شرکت تحقیقاتی و طراحی مهندسی سیستمهای AVL و ردیابی خودرو و تولید سیستمهای نرم افزاری مرتبط ، با تکیه بر دانش ، تجربه و تلاش تعدادی از متخصصین و نخبگان جامعه علمی کشور ، توانست به موفقیت‌های چشمگیری در زمینه فعالیت خود دست یابد و فعالیت خود را به طور تخصصی در زمینه سیستم‌های کنترل ، نظارت و هدایت خودرو و ناوگان حمل و نقل خودرویی آغاز نماید .

محصولات این شرکت بصورت طرحهای نوین و ابتکاری بوده و اغلب بعنوان کاملترین شرکت طراح و تولید کننده و ارائه راه حل های نوین در این صنعت مطرح بوده است.

این شرکت با برخورداری از کادر فنی مجرب در تلاش میباشد که علاوه بر فراهم آوردن نرم افزارهای مفید و کارآمد برای مشترکین خود ، جهت بالابردن راندمان مشترکین بتواند در مقوله صادرات به اقصی نقاط دنیا اقدام نماید و بار دیگر برای کشورمان دستاورد جدیدی خلق نماید .

بای مشاهده محصولات شرکت تندیس فراهیم اعم از ردیاب خودرو ، ردیاب شخصی و امکانات این رهیاب ها به سایت تخصصی ترین مرکز ارائه ردیاب های شخصی و رهیاب خودرو شرکت تندیس فراهیم www.farahim.com بازدید نمائید.


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی