آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

نرخ یا قیمت باربری و اتوبار بین شهری

افزودن به علاقه مندی

نرخ کرایه ها و خدمات باربری ها متفاوت هستند و امروزه به سختی می توان شرکت یا باربری پیدا کرد که لیست قیمت ثابت برای حمل و نقل بار و اثاثیه در اختیار عموم مردم قرار دهند . در واقع نرخ کرایه و خدمات در باربری ها یا پایانه حمل و نقل بار نیز گاهی همانند میادین تره بار بصورت روزانه در ارسال برخی از شهرها متغیر می شود ، به عنوان مثال قیمت گذاری در میادین مرکزی تره بار برای میوه و سبزیجات به گونه ای است که هر روز براساس میزان بار و تقاضا ممکن است با افزایش و یا کاهش قیمتها مواجه شویم مثلا : اگر روزی حجم بار میوه ای در میدان مرکزی بیشتر از حد معمول و یا بیشتر از حد تقاضا باشد غرفه داران برای اینکه موفق به فروش میزان بیشتر آن محصول شوند قیمت آن محصول را نسبت به تقاضای آن در بازار کاهش داده تا از عدم فروش و در نهایت خراب شدن آن محصول جلوگیری کنند و برعکس آن هم صادق است چنانچه بار محصولی در میادین مرکزی در یک یا چند روز متوالی کمتر از حد تقاضا باشد ، قیمت آن محصول به میزان حجم بار و نسبت آن با تقاضا و نیاز بازار کاهش می یابد . در باربری هم گاهی همین اتفاق می افتد مخصوصا در زمانهای خاصی از سال مانند شب عید نوروز یا مراسم و اتفاقهای ناگوار طبیعی مانند سیل و زلزله که در خواست ها و تقاضای سفارش برای شهرهای مربوطه یا کلیه شهرها زیاد می شود و راننده به نسبت میزان درخواست ها ، کمتر یافت می شود و در این صورت با افزایش کرایه مسیر مواجه می شویم . در روزهای عادی هم ممکن است گاهی به دلایل مختلفی راننده یک شهر کمتر از حد درخواست باشد و افزایش قیمت مشاهده شود . در برخی مواقع نیز ممکن است باربری ها به دلیل کاهش سفارش بار و تعدا اندک در خواست و همچنین تعداد زیاد رانندگان در صف بارگیری با کرایه های کمتری جهت ارسال بار به شهرستان ها ، با صاحب بار و راننده توافق کنند و این موضوع نیز با رضایت و گاهی با درخواست خود راننده از باربری است که حاضریم با نرخ کمتر هم اقدام به حمل بار نماییم ، چراکه بهتر از انتظار کشیدن و ماندن در صف بار است و بدین ترتیب گاهی با کرایه ای پایین تر از حد تعرفه نیز مواجه میشویم .

در نتیجه تا حدی به علت و دلایل عدم ارائه لیست قیمت ثابت و یا کمتر مشاهده شدن آن توسط مشتری و عموم مردم اشاره شد ، البته ناگفته نماند که فقط در برخی از زمانها و یا شهرها امکان افزایش و یا کاهش قیمت به نحوی که در مطالب فوق به آن اشاره شد ، به میزان اندک مشاهده می شود و در اکثر مواقع قیمتها بصورت نسبتا ثابت هستش.

تماس با ما:
تهران ، باقرشهر ، 24متری طالقانی، جنب بازار میوه و تره بار شهرداری پلاک 12
55205113
http://iranexco.com



آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی