آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

نانو سیلیکون عایق رطوبتی

افزودن به علاقه مندی
نانوسیلیکون : عایقی بی رنگ است که بدون ایجاد رنگ یا لایه یا هرگونه اثر ظاهری سطح را ضد آب مینماید.

کشور سازنده :
ایران
بی رنگ :
نانو
خواص و ویژیگی های عایق نانو سیلیکون

تمام سه ویژگی برتر لازم برای مواد ضد آب کننده را در خود دارد. زیرا :

لایه های زیرین غیر آلی را در سطح مولوکولی ضد آب می کند.

دوستدار محیط زیست است و به صورت محلول در آب استفاده می شود و VOC آن برای هر متر مربع اعمال شده به طور قابل توجهی کمتر از فناوری مشابه پایه حلالی است.

این محصول بر پایه شیمی ارگانو سیلیکون و یک ماده واکنشی است ، بنابراین با سطح زیر لایه غیرآلی واکنش داده و پس از انجام واکنش جزیی از ساختار آن می شود به همین دلیل ماندگاری طولانی را فراهم می آورد .

دیگر ویژگی بسیار مهم این محصول :

بالا بردن توان مقاومت سطح در برابر سایش ، ضربه و فشار.

این محصول ترکیب منحصر به فردی دارد که در برابر تخریب ناشی از اشعه فرابنفش خورشید، تغییرات دمایی و بارش مداوم باران مقاوم است و به خاطر قدرت نفوذ ذرات نانو قادر است در برابر فرسایش باد مقاومت کرده و خاصیت آب گریزی را برای بیش از 20 سال حفظ نماید. این محصول بسیار مقرون به صرفه است. عایق نانو و محلول آن غیر قابل اشتعال است و اعمال آن به راحتی با برس، غلتک و اسپری بدون فشار امکان پذیر است. هیچ وسیله یا اقدام ایمنی خاصی برای کاربرد این ماده لازم نیست.
برای اطلاعات بیشتر به سایت بروید .
و قیمت روز ژئوسنتتیک ها اعم از ژئوتکستایل ژئوممبران هزینه ی نصب ژئو گرید و سایر محصولات ژئوسنتتیکی را از این کانال بخواهید
لینک گروه : https://t.me/joinchat/AAAAAAo1ftNQzPA60GUGpw
لینک کانال : https://t.me/geosyn
لینک سایت : installgeomembrane.com


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی